Wil graag zo'n ding OEM, BNIB hebben liggen. Voor de heb. Vind mijn huidige tint en sticker wel cool dus die gaan er sowieso niet af, wat iedereen ook vindt.
mr. X wrote:Een namaak sticker hoef ik niet maar toch bedankt
Wil graag zo'n ding OEM, BNIB hebben liggen. Voor de heb. Vind mijn huidige tint en sticker wel cool dus die gaan er sowieso niet af, wat iedereen ook vindt.
BNIB ?
Het is jou auto gewoon mee doen wat je zelf wilt :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Je hoeft niet naar het buitenland. Heel Europa zit aangesloten op Brussel. Tenzij een dealer in Polen ofzo er een stiekem op voorraad heeft en de centrale weet er niks vanaf..
In principe heeft Honda overnight service. Dus als je besteld heb je 'm vaak de volgende dag al in huis, mits het op voorraad is :wink:
Dimer wrote:Je hoeft niet naar het buitenland. Heel Europa zit aangesloten op Brussel. Tenzij een dealer in Polen ofzo er een stiekem op voorraad heeft en de centrale weet er niks vanaf..
In principe heeft Honda overnight service. Dus als je besteld heb je 'm vaak de volgende dag al in huis, mits het op voorraad is :wink:
Alleen Rik en Internet en Rik en buitenland gaat gewoon nog niet zo goed samen (ben nooit verder dan 475 km van me huis geweest ops: )
Weet iemand zo een email adres?
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Helaas blijkt niet elke dealer hetzelfde. Ik heb meermalen wel dingen kunnen bestellen waarbij andere clubleden bij hun dealers te horen kregen dat het er echt niet meer was.
HONDA wrote:Helaas blijkt niet elke dealer hetzelfde. Ik heb meermalen wel dingen kunnen bestellen waarbij andere clubleden bij hun dealers te horen kregen dat het er echt niet meer was.
Dat heb ik inderdaad ook al een paar keer meegemaakt. Destijds zelfs nog met de veerpootbrug.
Spijt van die grote mond van jou dadelijk jongetje :wink:
heb mijn oude mattenset uit de eerste DC2 nog wel steeds. Niet dat het iets is maar ik heb het wel! Evenals mijn oude lekke radiateur en gare linker koplampunit!
Anders via Keung bestellen?
Dat is toch wel een van de beste Honda-mannen. Vraag hem eens, volgens mij kan hij bijna alles wat te krijgen
is wel krijgen :wink: