chintok wrote:ik heb 1070€ betaalt bij CPL,en ja zonder cat...uw motorstoringlampke gaat dan branden maar ik heb de flashpro ook en dan heb je dat niet.
dat is valsspelen, raak je zo door de keuring qua uitstoot?
Wordt dat ook geregeld met de flashpro?
chintok wrote:ik heb 1070€ betaalt bij CPL,en ja zonder cat...uw motorstoringlampke gaat dan branden maar ik heb de flashpro ook en dan heb je dat niet.
dat is valsspelen, raak je zo door de keuring qua uitstoot? Wordt dat ook geregeld met de flashpro?
Ik reed vroeger met een opel zonder cat,zonder problemen door op de keuring...volgend jaar moet ik naar de keuring met de fn2.
Ik ga het toch proberen met de CPL header,want het is 10 uren werk voor op en af te doen
chintok wrote:Ik reed vroeger met een opel zonder cat,zonder problemen door op de keuring...volgend jaar moet ik naar de keuring met de fn2. Ik ga het toch proberen met de CPL header,want het is 10 uren werk voor op en af te doen
ik heb nog 3j tijd voor ik naar de keuring moet, ik hoop dat je zo er door raakt dan
zeg jij betaald 170 euro minder voor de cpl header, + benzine dat je hebt opgereden + eurotunnel. Waarom heb je de toda header niet gekocht, is dan toch goedkoper?
Type R CW wrote:zeg jij betaald 170 euro minder voor de cpl header, + benzine dat je hebt opgereden + eurotunnel. Waarom heb je de toda header niet gekocht, is dan toch goedkoper?
Ik heb op 2 plaatsen prijs gevraagd en het was +1500€...dus heb ik maar bij CPL geweest :wink:
RRC manifold is een perfect fit op de fn2, ik ga half juni naar cpl racing en die gaan hem instaleren. In engeland rijden de meeste met de RRC manifold van de FD2.
check civinfo maar is!
Type R CW wrote:RRC manifold is een perfect fit op de fn2, ik ga half juni naar cpl racing en die gaan hem instaleren. In engeland rijden de meeste met de RRC manifold van de FD2. check civinfo maar is!
daar had ik het ook gelezen
ik ga s informeren bij mijn garage, ik geloof wel dat je nog 2 gaskets moet nemen en andere enginecover
Euh.. Waar hebben jullie het precies over? Ik dacht dat de discussie ging over het RRC uitlaatspruitstuk. Dat past niet op de FN2.
Het RRC inlaatspruitstuk past wel.
Ik reed vroeger met een opel zonder cat,zonder problemen door op de keuring...volgend jaar moet ik naar de keuring met de fn2. Ik ga het toch proberen met de CPL header,want het is 10 uren werk voor op en af te doen Verdrietig/Sad
Ik reed vroeger met een opel zonder cat,zonder problemen door op de keuring...volgend jaar moet ik naar de keuring met de fn2. Ik ga het toch proberen met de CPL header,want het is 10 uren werk voor op en af te doen Verdrietig/Sad