:shock: Ben.. why would you say that, I may be stupid for selling my EP3 but I'm not crazy just yet. Heb je ooit het interieur gezien? Zo'n Duitser (opel, golf) zou ik persoonlijk niet snel (nooit waarschijnlijk) kopen.
Boxster is in me opgekomen, Elise ook, EVO's, de 350Z dan, s2000, M3, Supra MK4.. Je kunt het zo gek niet verzinnen.
mr. X wrote:Even iets anders, is het elk weekend vrij rijden op bijv. circuit Zolder of Zandvoort? Vind het lastig eruit te halen op de site's :-?
VTECCIE wrote:Afschuwelijk qua uiterlijk is een mening maar qua techniek is het geen slecht ding. Het is gewoon bijna een Elise met een iets ander koetsje.
Al zou ik ook liever een Elise hebben dan een Speedster.
Haha, no comment! maar voldoet wel aan de hints die mr x geeft. 2.5is doet 7 sec naa de 100, het is duits en cabrio. Ow jah en ook nog verkrijgbaar in een kleurtje dat lijkt op cosmic grey
Haha, no comment! maar voldoet wel aan de hints die mr x geeft. 2.5is doet 7 sec naa de 100, het is duits en cabrio. Ow jah en ook nog verkrijgbaar in een kleurtje dat lijkt op cosmic grey
"mr. X":znmfi1yo wrote:Even iets anders, is het elk weekend vrij rijden op bijv. circuit Zolder of Zandvoort? Vind het lastig eruit te halen op de site's :-?
Volgens mij postte Dimer als eerste hier iets hoor Kan het maar moeilijk voor me houden, en dat duurt nu zo al een volle week.
Ik denk niet dat jullie hem geweldig vinden want een echt 'waardige opvolger' in de zin van performance is het niet maargoed.. Ben er zelf vooralsnog weer blij mee hehe.
Dis toch veel leuker dan een foto raden aan de hand van een foto? :wink:
Nja ik heb ook mn eerste 3 auto's gekocht in ongeveer een jaar tijd om erachter te komen wat ik nou echt wilde...
Mn EP3 Maar goed we lezen vanzelf wel wat hij gekocht heeft, schijnbaar verteld hij het nog niet. Is geen japanner dus spannend is het niet. Oja en ook geen M serie dusja... Vast ook geen AMG...