mr. X wrote:250 km/h teller CTR net (Volk Racing velgen)
Geklokt op de Tom Tom 235 harde km/h.. Geen streepje harder Fabrieksopgave klopt dus perfect 8) In tegenstelling tot vele andere merken.
Ja, maar is je bandenmaat wel juist op die Volk Racing velgen.
Als het niet de juiste rolomtrek is dan klopt het eigenlijk nog niet.
Dus, ik zou het eens proberen met de OEM velgen.
mr. X wrote:250 km/h teller CTR net (Volk Racing velgen)
Geklokt op de Tom Tom 235 harde km/h.. Geen streepje harder Fabrieksopgave klopt dus perfect 8) In tegenstelling tot vele andere merken.
Ja, maar is je bandenmaat wel juist op die Volk Racing velgen. Als het niet de juiste rolomtrek is dan klopt het eigenlijk nog niet. Dus, ik zou het eens proberen met de OEM velgen.
De volks zijn iig ook 17" en volgens mij is de bandenmaat ook hetzelfde, iig de omtrek.
Als ze breder zijn heeft dat alleen maar negatieve invloed met topsnelheid.
Ik heb een filmpje gemaakt en zit hem nu even te bekijken.
5e versnelling, vlak voor de toerenbegrenzer staat hij op 210 km/h (zit een afwijking in door de volk velgen, hou daar wel rekening mee)
6e versnelling 7000 toeren is 225 km/h
6e versnelling 7250-7300 toeren staat hij op de 240.
Ik ga een goede camera regelen, iets maken hoe ik hem trilling vrij kan ophangen en het eens kijken (met stock velgen)
mr. X wrote:Ik heb een filmpje gemaakt en zit hem nu even te bekijken.
5e versnelling, vlak voor de toerenbegrenzer staat hij op 210 km/h (zit een afwijking in door de volk velgen, hou daar wel rekening mee) 6e versnelling 7000 toeren is 225 km/h 6e versnelling 7250-7300 toeren staat hij op de 240.
Ik ga een goede camera regelen, iets maken hoe ik hem trilling vrij kan ophangen en het eens kijken (met stock velgen)
enige keiharde feid wat ik heb is op de vermogensbank van rica, en dat was op 8400rpm in zijn 4 207km/h......
teller wijkt bij mij af omdat bandenmaat afwijkend is tov oem ep3.
Is zeker mogelijk, reed een aantal jaren geleden ook op de autobahn met een coupe met 4 man, ook topsnelheid.
Een van ons zij nog van dat gaat hard, kort daarop doemt er iets blauws in de achteruitkijk spiegel op en nog een paar tellen later flitst een Viper ons voorbij alsof we stilstaan......
wij een keer op de nordschleife.... in een VTI sedan 92, tegen elkaar:
suww wat gaan we hard!!! kom er een mini cooper bestel model voorbij.. dat ding ging als een raket! later gekeken lag er ook een vtec moter in...