GASKLEPPIE MAG NIET MEER IN MIJN MINI RIJDEN!

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
marco gooyaers

Post by marco gooyaers »

Same als mij Stanny. Maar je 60ft time is beter als de mijne, die zit altijd tussen de 2.4 en 2.6. Volgend jaar heb ik een apart setje banden met semi-slickies. De auto rijd verder perfect. Ook met Dr88 met zeker windkracht 4 van opzij geen enkel probleem meer. Vandaar dat het ook harder mag :) .

Stanny welke ITR heb je, die dikke van Dr88??

M
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Die dikke van drachten is volgens mij die van Douwe. Die met die charger bedoel je toch?
Ding loopt belachelijk hard! (heb ik nog afgesteld ;) )
marco gooyaers

Post by marco gooyaers »

Die ja, ik heb nog niet tegen hem gesprint, wil ik wel maar ja.

Frank ik ga je eens bellen over mijn Nos plannen. Alleen voor de sprints wil ik die NX set wel hebben. Verder laat ik de fles dicht dan, beheeeeeeerrrssssinggg :D . Ik hou wel van mijn blok hoor, sje wat een ding. De meeste auto's zijn wel wat gaar na een jaartje flink draggen mar die B18 wil gewoon meer.
stannyitr

Post by stannyitr »

Marco@

Heb in nederland enkel in assen gesprint (200m).
This inderdaad verleidelijk om NOS te steken maar ik blijf er toch af en ga volgend jaar ook een setje semislicks aanschaffen :lol: .
Ben best tevrede nu met men tijden met de weinige mods die ik heb.
marco gooyaers

Post by marco gooyaers »

Banden schelen inderdaad. Nu op Toyo's 0,4 sec sneller dan op Conti's op Drachten.

Ik ga ook naar semislicks met appart setje velgen.

Kom naar Zandvoort, die baan is veel beter dan Assen of Drachten. Drachten is wel veel gezelliger!
Locked