RSP Meeting [07-mrt-2010]

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
vtec vince

Post by vtec vince »

OntWaterings hokjes ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Rikky

Post by Rikky »

[quote="vtec vince"]OntWaterings hokjes ]

Ah oke :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Jo&

Post by Jo& »

Water Closetten?
Rikky

Post by Rikky »

Jo& wrote:Water Closetten?

Jup :wink:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
slydawg

Post by slydawg »

Oh ja dat ook hehehe, moest gelukkig maar 1 keer ff ontwateren.
mr. X

Post by mr. X »

Ian, Ton (of Ton, Ian om ruzie te voorkomen :lol: ), hartstikke bedankt voor de gastvrijheid. Het was geweldig geregeld en het is een mooi bedrijf.

Erg druk en erg interessant. Een van de beste meetings waar ik ooit ben geweest. Er was niet veel ongein en wel veel geouwehoer over auto's.

Gekozen uit alleen maar mooie foto's, vind ik deze toch de hoofdprijs verdienen:
Image
Wát een gave foto, lijkt zo uit een computer spel te komen en de glans lijkt net echt uuh net nep :lol:.

Helaas was de dag niet lang genoeg om iedereen zo lang te spreken als ik zou willen.

Jammer dat we dit niet iedere week doen :wink: (en dat mijn salaris een nulletje aan het eind, vóór de komma, mist om al dat moois te kunnen betalen).

Broodje bapao jonge!
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

heeft wel wat van GT5..zeer mooie pics
DH

Post by DH »

Was leuk heel veel moois gezien. Veel mensen gesproken en een goede indruk opgedaan van een bedrijf dat het goed georganiseerd had. De parkeerplekken waren niet echt gelijk. Dus wat schrapende bumpers. Van de ubergeile fd2 was het wel pijnlijk zeg! Verder een beetje pech gehad door een duif te raken met 120. Die was uitelkaar gespat de ingewanden zitten nog achter de koplamp haha. Met dank aan wendy kon ik hem snel poetsen. Opgelopen schade is tot dusver aleen lakschade dus geen reden tot klagen het kon veel erger en de lampen moesten toch gedaan worden ook door pech. Later op de avond 2 lampen tegelijk kapot. Dat laat ik voortaan doen wat een k... Klus! Dus jah maargoed was leuk mag vaker!
Spons

Post by Spons »

voor extra info :lol: :wink:

Image
Spons

Post by Spons »

zie nou pas dat terwijl ie aangereden is die duif ook nog
echt f vlug schijt op je auto :S hahaha

neemt niet weg dat ik blij voor je ben dat je "geen" schade hebt!!
mr. X

Post by mr. X »

Ziet er veel minder ranzig uit dan het in het echt was. :D

*edit

Een zekere jongen van een baby blauwe Honda veroorzaakte nogal voor opschudding toen we in colonne (van twee auto's :lol: ) weg reden bij de RSP meet. Op een rotonde zat een vrouw te slapen (figuurlijk) en ik vermoed naar de voorgenoemde auto te kijken en reed zonder pardon tegen een ander op die al op de rotonde reed. Ik was heel even een split second bang dat ze ook mij zou gaan raken want dat was geen held. Je zag het gewoon gebeuren. Ze zag de auto ook aankomen maar remde niet. Heel raar.

Heb je dat meegekregen Bart? Ding ziet er trouwens wel gruwelijk gaaf uit van achter! Breed en laag 8) Een lekkere ass :D

Laatste opmerking, Ivo, als je hier nog mee leest, hartstikke bedankt voor het filter!
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Ze dacht zeker "Rijdt er nou echt een man met zo'n wijvenkleurige kapperswagen?!" ...vlaag van verstandsverbijstering en BOEM
suby555

Post by suby555 »

De meeting was tof!
Lekker weertje ,soms wat koud maar in de zon lekker!

Die duitse Civic Type R 4-deurs :shock: MEGAVET!

En een DC5 in het echt zien is ook de moeite,had er wel al eens ene zien rijden maar nog nooit van dicht bij gezien!

Wat ik wel spijtig vind is dat er zoveel (civicjes vooral) auto's gewoon volop aan het roesten zijn bij de achterste zijflanken.

Wat ik dan nog erger vond bij sommige is dat ze wel de nodige Tupperware-stukken plaatsen en dikke JDM velgen ...maar flankje bijwerken lukt dan niet :roll:
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
suby555

Post by suby555 »

Trouwens ...
Weet iemand waar dit te verkrijgen is en waar het voor staat/merk ?

Image
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Spons

Post by Spons »

Ebay staat er vol mee
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

@ Dc5-Driver: You're welcome...
Het heeft uiteindelijk best goed geholpen, maar zoals Maarten al zegt in het echt was het heel Bleehhhhh

en indeed dat beest heeft nog gescheten ook :razz:
Gelukkig is de schade beperkt en kun je ermee lachen.

Die foto van die NSX is zeker een winnaar....
Lijkt haast een 3D rendering, petje af voor de fotografen onder ons.
baRt

Post by baRt »

Er was niet veel ongein en wel veel geouwehoer over auto's.

oh nie? welke meeting waarde gij dan jonge?

Wat ik dan nog erger vond bij sommige is dat ze wel de nodige Tupperware-stukken plaatsen en dikke JDM velgen ...maar flankje bijwerken lukt dan niet

Ja sorry Wim, ik spaar gewoon nog ff tot ik de hele auto kan laten doen, want alleen een bekrast wielkastje is in verhouding VEEL te duur...
(en nou denkt Wim, "shit waar heeft ie het over")

Een zekere jongen van een baby blauwe Honda veroorzaakte nogal voor opschudding toen we in colonne (van twee auto's Lachen/Laughing ) weg reden bij de RSP meet. Op een rotonde zat een vrouw te slapen (figuurlijk) en ik vermoed naar de voorgenoemde auto te kijken en reed zonder pardon tegen een ander op die al op de rotonde reed. Ik was heel even een split second bang dat ze ook mij zou gaan raken want dat was geen held. Je zag het gewoon gebeuren. Ze zag de auto ook aankomen maar remde niet. Heel raar.

Heb je dat meegekregen Bart?

Waarom denk je dat ik gas bij gaf.. het lag dus inderdaad aan mij? hahaha... ik rij de rotonde op, zie links van me die auto's beide NIET remmen... "klap".
Op zich best een compliment voor mijn auto natuurlijk.. als mensen er schade voor gaan rijden, om er wat langer naar te kunnen kijken... ahahahahaa

Ding ziet er trouwens wel gruwelijk gaaf uit van achter! Breed en laag .. Een lekkere ass

thanks, wat dat betreft is die TODA helemaal win, die valt zelfs nog stukken beter uit dan ik had gehoopt...
slED9e

Post by slED9e »

tsja...en ook hoop bekenden zo ver van huis zelfs misshonda uit het dorp :) ..stukje rijden was ook wel weer eens lekker... helaas niet eraan toegekomen om met iedereen te ouwenelen moest wat eerder weg wegens vergeten sleutels aan het thuisfront :(
leuk dat de foto's in smaak vallen
micronsil

Post by micronsil »

Ik was er jammer genoeg pas heel laat.

Ik was eindelijk eens een weekend vrij maar had mijn vriendin beloofd dat we wat leuks zouden gaan doen.

Jammergenoeg was ik er dus pas laat en stond er bijna niets meer.

Maar wat ik gezien heb vond ik wel erg mooi.

Vooral die helemaal gele itr...
Jaren geleden voordat ik mijn eclipse kocht was ik aan het twijfelen tussen een die er exact zo uit zag of de eclipse.
Mede door invloed van fast and the furious heb ik dus voor de eclipse gekozen.. maar ik heb nog nooit zoveel spijt gehad :(
Was ik maar voor de Teg gegaan
Locked