Chat op de site?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
slydawg

Post by slydawg »

HONDA wrote:Studenten in Veyron's... er is een boel veranderd sinds mijn studententijd.

Als je een dagje bij de ring gaat staan zal je verbaast zijn over het aantal "jochies" dat daar aankomt rijden in GT3's etc etc
In een Veyron ben ik ze zelf nog niet tegen gekomen :D
nickR

Post by nickR »

Wel op de openbare weg,dat "jochie"....
Reed in de Veyron van pappa en werd aangehouden omdat ie te hard reed en in beslag genomen :o ops: ( pappa heeft er twee,een open en dichte versie, ik bedoel pappa van "TRUST " in Dordrecht )
Hij komt wel eens langs bij de garage waar ik laat sleutelen.
Martin.O

Post by Martin.O »

maarten ik heb hier een moroso pan op het droge liggen met schotten en een extra halve liter olie én een extra toegang voor een olietemperatuurmeter die je mag lenen voor die dag ,dus probleem 1 opgelost
verder heb ik hier een setje powerslots rondom liggen met veel halve ferodo's 2500 rondom die je voor een kleine vergoeding mag overnemen,dus probleem 2 opgelost
nou niet meer zeuren en laat die iva trutten eens zien wat de allerbeste stuurauto is

kom ik ook kijken
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ik ben er ook om te kijken.

Word gezellig dus
'98 JDM Integra Type-R
slydawg

Post by slydawg »

Me 2!
mr. X

Post by mr. X »

Leuk! Nogmaals, zo ongeveer heel de school kent me als 'de Honda man'. Het zou daarom ook erg leuk zijn als er wat rode logo's te zien zijn.

Als ik die carter pan zou kunnen lenen zou dat helemaal top zijn Martin. Heb je daar geen problemen mee gehad? Hoor wisselende verhalen en heb gelezen dat je bij bepaalde pannen van Moroso een stuk van je versnellingsbak moet afslijpen/aanpassen.
Schijven en blokken zou ook geweldig zijn. Dan heb ik geen stress meer dat ik mijn OEM schijven af fik binnen een dag. Scheelt mij al met al een hoop grijze haren!

Ik hou jullie verder op de hoogte.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Schijven kunnen gewoon standaard blijven hoor.
Martin.O

Post by Martin.O »

Maarten: krijg je mijn brace er ook bij

Frank: dat weten jij en ik maar dat is natuurlijk het volgende excuus waar maarten mee aankomt om er onderuit te komen dus bied ik ze maar gelijk aan
mr. X

Post by mr. X »

:lol: Martin kent me goed.

Maaruhm, welke brace?
Afgezien van de carterpan en de blokken+schijven wil ik niks veranderen. Wil eens zien wat een compleet standaard DC2 doet.

Wat voor tijd is haalbaar met een standaard DC2 op Zandvoort? Dacht dat Stéphane op 2:09 zat met een standaard EK9. Dat moet toch te evenaren zijn met een standaard DC2 lijkt me.

Zijn die kastjes waarmee de ronde tijd geklokt wordt te koop want ik verwacht niet dat we die op deze dag zullen krijgen want heb geen zin om dat een stopwatch te doen. Is zo'n heisa om de hele tijd op het rechte stuk die stopwatch weer uit je handschoenen vakje te pakken enzo :wink:
En ik wil nog een on-board cam zien te regelen. Weet alleen nog niet waar en hoe ik die ga monteren.

Begin er wel hoe langer hoe meer zin in te krijgen. Nu al.
boikel

Post by boikel »

mr. X wrote:Maaruhm, welke brace?..

De brace tussen je bak en motorblok, deze moet wat bijgeslepen worden om een moroso te laten passen. Dezelfde brace die je moet aanpassen om een Hytech header te kunnen plaatsen. 2 steuntjes + afdekplaatje van een b16a2 werkt ook.

@Martin.O: Verkoop je die Moroso toevallig niet? Brace mag je houden. :D
LaurenZ

Post by LaurenZ »

mr. X wrote:Wat voor tijd is haalbaar met een standaard DC2 op Zandvoort? Dacht dat Stéphane op 2:09 zat met een standaard EK9. Dat moet toch te evenaren zijn met een standaard DC2 lijkt me.

Martin deed 2.07 toch ? met Time Attack in 2007

mr. X wrote:Zijn die kastjes waarmee de ronde tijd geklokt wordt te koop want ik verwacht niet dat we die op deze dag zullen krijgen want heb geen zin om dat een stopwatch te doen.

http://www.mylaps.com/index.php/nl_dut/ ... /car/home/

Kost je weer 300 euro alleen ;-)
'98 JDM Integra Type-R
Joostb

Post by Joostb »

Stéphane zat op 2:11:30 op Zandvoort.. mocht je in het bezit zijn van een iphone, download (koop) dan even laptimer.. Kost je een euro of 5, hiermee kun je ook je laptimes meten.. zelfs van sectie tot sectie
Martin.O

Post by Martin.O »

ik en nog 30 anderen klokken je rondetijden dus trappen met dat hok
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Met een iphone en harry's laptimer time je binnen 0,1 sec presies via gps. Super app! Voor winblows phones heb je ook goede laptimers.
slydawg

Post by slydawg »

Ik lees net dat als we willen komen kijken het €10 entree is.
Ik denk er nog over na, het programma ziet er wel leuk uit.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Waar lees jij dat ?

die 10 euro is het me wel waard overigens...
'98 JDM Integra Type-R
Joostb

Post by Joostb »

Gaskleppie wrote:Met een iphone en harry's laptimer time je binnen 0,1 sec presies via gps. Super app! Voor winblows phones heb je ook goede laptimers.

weet jij toevallig of er ergens een handleiding beschikbaar is? :lol:

kan wel de POI's inlezen van bijv. zandvoort maar weet dan niet hoe ik naar de laptiming zelf ga
mr. X

Post by mr. X »

Klopt, er is een entree. Voor leden is dit echter €7.50 ipv de € 10,-
Aangezien ik klassenvertegenwoordiger ben loopt alle kaartverkoop uit de klas via mij dus kan er wel wat geregeld worden. Over een tijdje heb ik ook meer duidelijkheid want op dit moment is er nog niks concreets.

Het zal voor Type-R leden € 5,- worden, daar zorg ik wel voor. Ze moeten helaas een entree vragen om uit de kosten te komen en als er geen 600 kaarten verkocht worden gaat sowieso het hele feest niet door. We moeten boven de 600 komen om dispensatie te krijgen voor de circuit dag. Het is namelijk een school dag waar we een vrij van krijgen bij het behalen van zoveel deelnemers (60% van de school).
slydawg

Post by slydawg »

L4urenZ wrote:Waar lees jij dat ?

die 10 euro is het me wel waard overigens...

Hierzo
Arno

Post by Arno »

Blergh, GT5 is weer uitgesteld :evil:
Locked