HONDA wrote:Studenten in Veyron's... er is een boel veranderd sinds mijn studententijd.
Als je een dagje bij de ring gaat staan zal je verbaast zijn over het aantal "jochies" dat daar aankomt rijden in GT3's etc etc
In een Veyron ben ik ze zelf nog niet tegen gekomen
Wel op de openbare weg,dat "jochie"....
Reed in de Veyron van pappa en werd aangehouden omdat ie te hard reed en in beslag genomen ops: ( pappa heeft er twee,een open en dichte versie, ik bedoel pappa van "TRUST " in Dordrecht )
Hij komt wel eens langs bij de garage waar ik laat sleutelen.
Leuk! Nogmaals, zo ongeveer heel de school kent me als 'de Honda man'. Het zou daarom ook erg leuk zijn als er wat rode logo's te zien zijn.
Als ik die carter pan zou kunnen lenen zou dat helemaal top zijn Martin. Heb je daar geen problemen mee gehad? Hoor wisselende verhalen en heb gelezen dat je bij bepaalde pannen van Moroso een stuk van je versnellingsbak moet afslijpen/aanpassen.
Schijven en blokken zou ook geweldig zijn. Dan heb ik geen stress meer dat ik mijn OEM schijven af fik binnen een dag. Scheelt mij al met al een hoop grijze haren!
Zijn die kastjes waarmee de ronde tijd geklokt wordt te koop want ik verwacht niet dat we die op deze dag zullen krijgen want heb geen zin om dat een stopwatch te doen. Is zo'n heisa om de hele tijd op het rechte stuk die stopwatch weer uit je handschoenen vakje te pakken enzo :wink:
En ik wil nog een on-board cam zien te regelen. Weet alleen nog niet waar en hoe ik die ga monteren.
Begin er wel hoe langer hoe meer zin in te krijgen. Nu al.
De brace tussen je bak en motorblok, deze moet wat bijgeslepen worden om een moroso te laten passen. Dezelfde brace die je moet aanpassen om een Hytech header te kunnen plaatsen. 2 steuntjes + afdekplaatje van een b16a2 werkt ook.
@Martin.O: Verkoop je die Moroso toevallig niet? Brace mag je houden.
mr. X wrote:Zijn die kastjes waarmee de ronde tijd geklokt wordt te koop want ik verwacht niet dat we die op deze dag zullen krijgen want heb geen zin om dat een stopwatch te doen.
Gaskleppie wrote:Met een iphone en harry's laptimer time je binnen 0,1 sec presies via gps. Super app! Voor winblows phones heb je ook goede laptimers.
weet jij toevallig of er ergens een handleiding beschikbaar is? :lol:
kan wel de POI's inlezen van bijv. zandvoort maar weet dan niet hoe ik naar de laptiming zelf ga
Klopt, er is een entree. Voor leden is dit echter €7.50 ipv de € 10,-
Aangezien ik klassenvertegenwoordiger ben loopt alle kaartverkoop uit de klas via mij dus kan er wel wat geregeld worden. Over een tijdje heb ik ook meer duidelijkheid want op dit moment is er nog niks concreets.
Het zal voor Type-R leden € 5,- worden, daar zorg ik wel voor. Ze moeten helaas een entree vragen om uit de kosten te komen en als er geen 600 kaarten verkocht worden gaat sowieso het hele feest niet door. We moeten boven de 600 komen om dispensatie te krijgen voor de circuit dag. Het is namelijk een school dag waar we een vrij van krijgen bij het behalen van zoveel deelnemers (60% van de school).