*Wesley* FD2 - Feels spruitstuk pagina 31
Wauw....
Zou hem bijna inruilen om mijn eigen auto... wat een bak zeg.
Gefeliciteerd !
Naar aanleiding van dit topic (viel toch op die 12 pagina's ge-o-h-) eens gezocht naar alle data en filmpjes over de auto.....
Merkte dat ik echt ging denken hou ik ook zo'n bak kon kopen.... Onzin, want ben nog een jaar mijn eigen auto aan het afbetalen.
Veel plezier ermee !
Zou hem bijna inruilen om mijn eigen auto... wat een bak zeg.
Gefeliciteerd !
Naar aanleiding van dit topic (viel toch op die 12 pagina's ge-o-h-) eens gezocht naar alle data en filmpjes over de auto.....
Merkte dat ik echt ging denken hou ik ook zo'n bak kon kopen.... Onzin, want ben nog een jaar mijn eigen auto aan het afbetalen.
Veel plezier ermee !
MHG wrote:prachtwagen!!! geniet ervan. van mij dezelfde vraag als van Allgo. Lijkt me wel verstandig om een garagebox of zoiets te regelen
Dat was ook mijn eerste gedachte na het zien van de foto's... :shock:
Wel een heerlijke wagen om te zien, erg goed dat je dit hebt aangedurft! Geniet er van en ik hoop 'm een keer in het echt te mogen aanschouwen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007