baRt, maffe brabo met nog maffere ideeen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Katana

Post by Katana »

baRt wrote:
mooi de ruimte geven voor de EDFC motortjes!

Dat is goed nieuws kerel :D
baRt

Post by baRt »

ZEKER... toen je die foto plaatste van dat ding schrok ik, omdat de DC2 brug op de originele punten gemonteerd wordt...

maar die pootjes (lijken althans) zijn wat langer, waardoor de brug iets verder naar voren in de motorruimte komt te liggen... tov van OEM hebben de motortjes 2cm extra ruimte nodig ongeveer en zo te zien ga ik dat nu ruimschoots halen...

maar goed: waarschijnlijk ga ik straks dat ding even monteren (en anders morgenmiddag)

we shall see... nu moet Ard nog online komen om mijn PM te lezen... is veeeeeeeel belangrijker
the_smoker

o

Post by the_smoker »

Prachtig detailwerk :shock:

Maar waar vind je zo een middenarmrustconsole....???

Thx

Smokey
baRt

Post by baRt »

Voor de ITR zijn die ALLEEN in amerika geleverd. Erger nog: die krengen zijn gruwelijk duur.

De armsteun op zich heb je voor een appel en een ei (zit ook in de GS-R), maar het deksel, in type-R stoffering, is duur...
Als je er een wilt moet je hard zoeken en kost het je uiteindelijk rond de 150 euro...
Daar komt bij dat de gordel aan de bijrijderskant krassen erin kan maken (kwam ik eergisteren achter :S ) en dat de bestuurdersstoel lichtelijk het deksel raakt (merk je bij openen en sluiten van dat deksel)...
Maar ondanks dat ben ik er uberblij mee...
the_smoker

o

Post by the_smoker »

baRt wrote:Voor de ITR zijn die ALLEEN in amerika geleverd. Erger nog: die krengen zijn gruwelijk duur.

De armsteun op zich heb je voor een appel en een ei (zit ook in de GS-R), maar het deksel, in type-R stoffering, is duur...
Als je er een wilt moet je hard zoeken en kost het je uiteindelijk rond de 150 euro...
Daar komt bij dat de gordel aan de bijrijderskant krassen erin kan maken (kwam ik eergisteren achter :S ) en dat de bestuurdersstoel lichtelijk het deksel raakt (merk je bij openen en sluiten van dat deksel)...
Maar ondanks dat ben ik er uberblij mee...

Kan ik geloven :lol: Lekker Chil cruisen :shock:
Moest je er ooit eentje per ongeluk op het oog vallen laat het me maar weten :lol:

Greetzzz
VTECRob

Post by VTECRob »

Chil Cruisen in een ITR?
baRt

Post by baRt »

ja... wrom niet? kan best... je haalt 30 in zijn 5 hoor... met moeite, maar het is mogelijk... makkelijker dan in een EE8 kwam ik achter...
VTECRob

Post by VTECRob »

Ja dat weet ik... ik rij zelf ook vaak lage snelheden in z'n 5...

Dat is cruisen...

Maar om Chil te cruisen vind ik dat je beter een andere auto kan pakken... :lol:

Dan moet je geen circuit auto pakken... :D
HondArd

Post by HondArd »

baRt wrote:ja... wrom niet? kan best... je haalt 30 in zijn 5 hoor... met moeite, maar het is mogelijk... makkelijker dan in een EE8 kwam ik achter...

30 in z'n 5 is niet echt gezond. Als je met een constant tempo blijft rijden valt het nog mee, maar dat rij je nooit. Op het moment dat je iets versneld lopen de diverse assen eigenlijk in de lagers te dansen, wat erg slijtagegevoelig is. Iets meer toeren en de assen draaien mooi rond.
VTECRob

Post by VTECRob »

30 was een voorbeeld Ard...
baRt

Post by baRt »

heb ik alleen gedaan om te testen... CRX kon dat ook makkelijk (b16a1) vanwege de korte bak... en inderdaad, je gaat dan niet op je gas staan, je hoort en voelt dat ie DAT net ff teveel van het goede vindt... maar constante snelheid kan makkelijk...
baRt

Post by baRt »

Image

picture hoeren natuurlijk, want morgen moet ie er weer af... dit ding is ZO lomp breed, dat ik nu helemaaaal niet meer bij mijn injectoren kan komen...

Plannen voor morgenmiddag? EDFC deels of helemaal installeren, Injectoren eruit (prioriteit uiteraard) en benzinefilter alvast vervangen...

en Ard: alvast bedankt he :)
ITR1217

Post by ITR1217 »

Hey vanuit greece wil ik je ff zeggen dat ding is lelijk .... sorry bart
:wink:
baRt

Post by baRt »

come here so I can kick you ;)
the_smoker

o

Post by the_smoker »

Cruisen gaat perfect tegen een 90 in zen 5....Mijn ITR rijd dan zeer Comfortabel, en dan nog maar niet gesproken over de alcantare zeteltjes waar is oo zo graag in zit....Boven de 100word hij wel wa "onrustig" :lol: :lol:
Maar echt Comfi Cruisen koop je een 7serie :lol: Maar wie nu zo een boot als je DE beste voorwielaangedreven hogetoeren sportwagen hebt 8) 8)
baRt

Post by baRt »

EDFC zut gemonteerd!
Nu nog laatste dingetjes aansluiten, maar dat is voor morgen (moet zo eerst nog even de injectoren eruit draaien en daarna mijn meissie op gaan halen... geen tijd meer dus :(

Image
Image

Ik merk wel dat de 'point and shoot' camera niet helemaal doet wat ik wil, als ik hem op automatisch heb staan... ach ja... mooiere pics pakken we wel weer de EOS voor, als het eenmaal wat beter weer is :p
VTECRob

Post by VTECRob »

Ruimte zat man... wat zit je nou allemaal te zeuren... :lol:
HondArd

Post by HondArd »

Ziet er goed uit zo.
Katana

Post by Katana »

8)
baRt

Post by baRt »

ok, en weer een update... het lijkt wel alsof ik met mijn auto bezig ben :)

1. EDFC volledig aangesloten, echter geen zin om allerhande zekeringen eruit te trekken om de brandstofpomp onklaar te maken. Dus kan nog niks testen. lekker belangrijk. meteen kabelboom ontdaan van radiozut, zodat ik ruimte had om mee te werken.
2. Soon in mijn bezit: Defi link unit, Defi link olie temp en druk meters. Nu nog ff ergens een water temp scoren.
3. Vanochtend injectoren weggebracht om te cleanen. Nu maar hopen dat dat ook echt het probleem is, want dan kan ik volgende week weer rijden.

Directe ToDo list: vering overal op gelijke hoogte schroeven en daarna afstellen m.b.v. de EDFC.
Locked