hoe ben je aan die chapparel 2j gekomen? gekocht ?
nee had destijds geruild voor een miura.
som staat ie te koop bij 2de hands een paar mil dacht ik.
zijn er speciale manieren om aan zoveel cash te komen? want ik heb eigelijk weinig auto's gekocht, en ik heb belange nog geen paar mil. zit nu op level 22 geloof ik
Spons wrote:makkelijk je gaat naar oefenen rij met je auto voor het gebouw stop dan met de race en bekijk de herhaling als die die dan op pauze zet als je auto voor het gebouw staat kun je fotomodus selecteren en uw honda is thuis na het bekijken van de foto
Waar staat dat gebouw? Hoe ziet het eruit? Gisteren rot lopen oeken maar niks gevonden. We wat foto's gemaakt maar geen succes.
Tokyo route 246 , en dan net na start/finish aan de linker kant.
Er staan 3 of 4 borden van castrol voor het gebouw.
Bijna op het einde van het rechte stuk.
Het gebouw is wit en de kozijnen liggen een stuk terug in het metselwerk :wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
@ real: ik wil echt super graag een 2J but dont have cash dammit
@gaskleppie: ik heb een streetvieuw toegevoegd van de echte in tokio
die ziet er precies het zelfde uit met de foto hierboven moet je er toch uit kunnen komen :wink:
@tha bla: grinden is iets steeds overnieuw doen om veel geld te genereren
kan vrij saai zijn maar is zeer effectief
Denk dat je onderling moet afspreken dat alleen bepaalde auto's gebruikt mogen worden met weer bepaalde mods only.
Dan kun je beetje met setup spelen maar de rest is iedereen dan gelijk.
Zouden wel een HOTLAP competition kunnen doen met bepaalde honda's en upgrades. Denk aan stock Spoon civic of integra.
Degene die wint als je de trial voor 1 week laat lopen mag dan volgende track en car kiezen en dat laat je weer een week gaan. Zo heb je competitie met elkaar met gelijkwaardige bolides.
En voor online racen tegen elkaar beter op de forums tijd en datum afspreken en voorwaarden.
Blijft alleen kut dat de netcode van GT5 sucked maar goed neemt de lol niet weg als je beetje geluk hebt met verbindingen.
Gisteren na lang wachten de 2 Historische Races gewonnen met een Corvette racecar z06 '63, gekocht voor ong. 740 000 bij de occasiondealer.
Eerste race redelijk gemakkelijk gewonnen met overbrenging tot 300 km/u.
Cote d'Azur werd ik eerst 3de met overbrenging tot 280 en daarna gewonnen met overbrenging tot 240. Heeft moeite gekost. Eerste plaats gepakt in eerste bocht en Chapparel bleef aandringen tot het einde. Hij was sneller maar raakte mij niet voorbij.