Idd, zeer fijn mijn ITR kunnen verkennen...en met een big smile. Alleen jammer dat de voorblokken compleet op waren aan het einde van dag. Zeer sneu voor de lotus die achter je reed, maar goed das nou eenmaal de risico. Ben blij dat je nog in de middag hebt kunnen knallen...en Frank, de 96 spec was nog zo slecht niet he
Niet in mijn eigen auto kunnen rijden, maar wel even in die van Voodoo. Valt mee om voor de eerste keer in een rechts gestuurde auto te rijden en gelijk al op het circuit! Schakelde alleen een paar keer mis. Heb ook een aantal andere lijnen gereden, en beviel prima. Ook met anderen mee gereden en ben telkens weer onder de indruk hoe een ieder van jullie je eigen auto zo goed kennen en weten te maximaliseren. Heb weer veel geleerd en weet dat ik opnieuw moet leren rijden met semi slicks. WIl jullie ook hierbij bedanken dat ik mocht mee rijden.
Baal overigens nog steeds dat ik niet kon rijden in mijn auto, maar voodoo heeft met mij de kosten gedeeld. Achteraf had bookatrack overigens een deel minus de admin fee gecrediteerd. Erg netjes. Vermeld dat ik toch aanwezig was.
Erg goed geregelde evenement waarbij veiligheid voorop staat voor een aantrekkelijke prijs, en nog rustig ook nog! Mijn auto wordt nu grondig aangepakt en zal volgend jaar zeker van de partij zijn. Maar ik richt mijn speerpunt voorlopig op Spa in November.
Mensen, het was weer een gezellige dag.
Wes, thanks voor de ervaring. Thumbs up!!
Heb nooit eerder op een circuit gereden. Het
begint te kriebelen om volgend jaar te rijden.
Erg leuke dag!
Nog bedankt voor de rit Voodoo. Een 96 spec is idd een mooie track toy! Ook voor mij was het wel weer even wennen aan het links schakelen.
Ook ik heb me schuldig gemaakt aan ongewenst olie tapijt leggen.... Een olie catch can die losschoot en 3 bochten lang de boel onder smeerde... Sorry mannen..
Al met al wel lekker kunnen knallen en nog mn ronde record scherper gezet. Ondanks de kleine B16 onder de kap toch een nette 2:07 gereden. Ben ik blij mee. De speciale wiel setup lijkt te werken.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer sowieso en hopelijk gelijk met de track ready EK9. Vandaag nog wat dingen aan gedaan en ik zie het helemaal zitten.