Mooie auto, heb hem ook mogen zien, voelen en inspecteren.
Zal er maar niet teveel over verklappen ahoewel ik er best een uur over zou vol kunnen praten. Laten we maar over aan Wes.
Heb helaas mijn foto's nog niet op de computer, gezeik met het eraf halen allemaal. Als Wesje de rechten vrijgeeft om foto's te plaatsen kan ik mijn zooi ook uploaden, dan zet ik er wel even vaart achter
mr. X wrote:Mooie auto, heb hem ook mogen zien, voelen en inspecteren.
Zal er maar niet teveel over verklappen ahoewel ik er best een uur over zou vol kunnen praten. Laten we maar over aan Wes.
Heb helaas mijn foto's nog niet op de computer, gezeik met het eraf halen allemaal. Als Wesje de rechten vrijgeeft om foto's te plaatsen kan ik mijn zooi ook uploaden, dan zet ik er wel even vaart achter
Maarten, jij bent gewoon weer even heel Nederland door getuft. Kon je je weer niet inhouden! :lol:
mr. X wrote:Mooie auto, heb hem ook mogen zien, voelen en inspecteren.
Katana wrote:Maarten, jij bent gewoon weer even heel Nederland door getuft. Kon je je weer niet inhouden! :lol:
Nope kon mezelf niet houden, ik zou en ik moets hem vandaag zien :razz:
Plus mijn twee rechter handen konden ze goed gebruiken, en het is altijd gezellig.
Waarschijnlijk dat ik morgen weer in Amsterdam te vinden ben.
Kreng van een wagen heeft me dadelijk al 500 km gekost hehe..