Japanse Autosport Festival [1 April 2007]
Undutched wrote:roblom wrote:That means you can Pickup your paddock cards at the van der Valk Hotel in Assen between 8:00 and 8:30.
Sorry to ask, but since i dont get much of the text. what is a paddock card?
do I need to come there, too?!
Hi Andre,
A paddock card is an entrance to the area where the clubs can park and show their rides to the audience. You can get your card at Frans (chairman) at Hotel van der Valk between 8 am - 8:30 am. Is everything clear?
Voodoo wrote:Undutched wrote:roblom wrote:That means you can Pickup your paddock cards at the van der Valk Hotel in Assen between 8:00 and 8:30.
Sorry to ask, but since i dont get much of the text. what is a paddock card?
do I need to come there, too?!
Hi Andre,
A paddock card is an entrance to the area where the clubs can park and show their rides to the audience. You can get your card at Frans (chairman) at Hotel van der Valk between 8 am - 8:30 am. Is everything clear?
Thank You very much :wink:
I got it now

-
-
-
Geslaagde dag. Erg mooi weer, ben zelfs een beetje verkleurd. Heb me uitstekend vermaakt. En heb veel moois gezien. Ook op jullie Type-R stand!! De opstelling van de wagens was erg goed en strak dit keer.
Kon het dan ook niet laten om meer dan 200 fotos te maken. Ik weet dat ze het niet halen tot het niveau van sommige spiegelreflex fanatiekelingen, maar vindt ze meer dan prima gelukt!
Zie http://www.mijnalbum.nl/Album-VFYKFLIC
Preview

Kon het dan ook niet laten om meer dan 200 fotos te maken. Ik weet dat ze het niet halen tot het niveau van sommige spiegelreflex fanatiekelingen, maar vindt ze meer dan prima gelukt!
Zie http://www.mijnalbum.nl/Album-VFYKFLIC
Preview

- CTR-Voorburg
Was een hele gezellige dag!
Goed weer! Lekkere koffie, leuke vipbox, goeie sfeer, mooie autos! En de kaartjes waren ook goed geregeld!
Was wel ver rijden (2x moeten tanken) maar kvond het wel erg geslaagd!
We hebben vanaf de meeting op de parkeerplaats wel een kleine tour de-snelweg-assen gehad... En ik MOEST een volkswagen afsnijen op de snelweg... (iemand uit die buurt daar misschien een overlijdings bericht gelezen over een man die een hartaanval kreeg onder het rijden????)
Goed weer! Lekkere koffie, leuke vipbox, goeie sfeer, mooie autos! En de kaartjes waren ook goed geregeld!
Was wel ver rijden (2x moeten tanken) maar kvond het wel erg geslaagd!
We hebben vanaf de meeting op de parkeerplaats wel een kleine tour de-snelweg-assen gehad... En ik MOEST een volkswagen afsnijen op de snelweg... (iemand uit die buurt daar misschien een overlijdings bericht gelezen over een man die een hartaanval kreeg onder het rijden????)
Super leuke dag gehad gisteren, en de zon deed ook nog eens erg goed zijn best. Volgens mij nog een beetje verbrand ook, maar met die wind voel je dat niet. En dat we van de vip-box gebruik mochten maken en zo de starts van de sprint-races goed konden zien was echt SUPER, bedankt Jan :thumbs: Komt een beetje elitair over (de Type-R elite :wink: ) maar geeft zo'n festival toch meerwaarde en ik denk dat er best wel wat clubs jaloers op ons zullen zijn. En als ik zo de foto's bekijk heb ik nóg niet alles gezien :twisted: want ik heb erg veel leuk Japans spul gemist.
Leuk Dimer, al die "onbewaakte moment" foto's :thumbs:
Leuk Dimer, al die "onbewaakte moment" foto's :thumbs: