Hey iedereen merci voor de reacties, ik ben ook zeer content over men Civic.
@ BugsM : De achterlichten zijn niet JDM maar het is ook nie de bedoeling om volledig in die stijl te tunen.
Omdat ze in carbonlook zijn vond ik ze wel mooi, vooral s'avonds.
@ eteuben : Het was ook de bedoeling om vooral bekendere merken te nemen, dan ben je ook zekerder van de kwaliteit.
@ ITR 639 : Hey Luc, merci voort reageren op het testbank resultaat.
Ik zou wel eens willen weten waar er nog een goede testbank is waar er Civic Vtec geweest zijn die wel meer aangeven.
Liever echte waarden dan iets voorgeloochent he.
@ ITR 897 : Ja jij had me met mij contact gehad voor ITR schijven
@ VTECCIE : Ik weet dat het geen echte Type R is maar ik vond het er wel mooi bijpassend met men Civic Type R Kuipstoelen en andere accesoires.
Als ik er zo die harde van SKUNK2 kon vinden had ik die erop gehangen maar dat zijn meestal alleen maar stickers.
@ Boikel : Inderdaad , naar die meeting ben ik geweest. Ook mooie tombola prijzen kregen we daar.
@ Vtecmoon : Het is wel een heel lijstje, ookal lijkt het misschien niet zo veel int echt.
Zolang echte kenners maar weten wat het wil zeggen.
@ Jap_speed : Ja normaal zouden die waarden hoger moeten liggen.
Maar een tijdje geleden ben ik en een andere Civic Vtec die door intertuning was gechipt op de bank geweest en die haalde daar ook niet meer dan 161pk terwijl het daar wel 180pk was.
Ten opzichte van die vergelijking mag ik dan nog wel tevreden zijn, want ik had toen nog geen andere computer en nokkenassen en haalde er zelf ook 164pk.
Ik hoop dat ik iedereen zen vraag zo wat heb beantwoord.
Ben al blij met de reacties, ieder tuned ook zijn wagen naar hun eigen goesting he.
Vriendelijke Groeten Kimbo