slydawg: Ok, voor MDF ringen maken en dan past het in de bestaande ruimte... Je hebt niet toevallig foto's van toen je bezig was oid...?
Mooi kabels liggen eral

Die honda speakers klinken echt slecht!
MikeEp3 wrote:Die pioneer speakers zijn die goed? Voor inbouwen is nogal een klus geloof ik en kan je die mdf ringen ook compleet kopen. En heb je gewoon dezelfde speakers voor als achter?
MDF impregneren is niet echt noodzakelijk volgens mij. Aangezien de ringen niet in de deur maar erop zitten. En daar kan geen regenwater komen. Je speakers houden ook niet van water, en die impregneer je ook niet.
Maar kwaad kan het natuurlijk nooit.
ITR1217 wrote:MDF impregneren is niet echt noodzakelijk volgens mij. Aangezien de ringen niet in de deur maar erop zitten. En daar kan geen regenwater komen. Je speakers houden ook niet van water, en die impregneer je ook niet.
Maar kwaad kan het natuurlijk nooit.
Kom jij eens een dagje in ons inbouw centra werken ... :wink:
je zou verschieten hoeveel water er daar passeert :shock:
en luidsprekers gaan der wel degelijk van defekt , nu minder dan vroeger omdat nu enkel de goedkope luidsprekers nog uit karton gemaakt zijn de modernere zijn uit kunststof ...
En i.v.m die MDF ringen , MDF klinkt wel het beste omdat dat de meeste trillingen wegwerkt maar als het gewoon is om op de radio aan te sluiten zonder extra versterker dus , is het meer dan voldoende om bij de speciaalzaak spacers te kopen specifiek voor jouw auto , dit zijn plastic ringen die speciaal op maat en pasklaar gemaakt zijn voor ieder auto en voor verschillende diameters van speakers ... makkelijker kan niet geen last van dat werk met hout , geen last van water , snelle en eenvoudige montage en vooral ge gaat het verschil niet echt horen :wink: