Ik heb op jullie site vernomen dat er intresse is om met een aantal leden te komen kijken bij ELE-rally. Erg leuk, jullie zijn van harte welkom! Inderdaad is vanwege het voetbal en jullie andere evenement het beste om op zaterdag te komen kijken. Het mooist is dan als jullie naar Helmond komen op het Speelhuisplein, daar is ook de service. Als jullie een beetje bijtijds zijn dan kunnen we nog het een en ander aan de auto uitleggen en laten zien. Tevens kunnen we jullie dan laten zien op de kaart waar het mooi is om te kijken. Ik wil jullie voorstellen om 11.00uur daar aanwezig te zijn......is dit mogelijk???
Als je op [url]www.autosportliemers.nl[/url] kijkt onder het kopje multimedia daar staat een leuk introductie filmpje over ons team, met natuurlijk ook de Honda in actie. de dames hebben de micra reeds ingeruild voor een Renault Clio (createur de malleur).
Hey,
Zit er ook over na te denken om te gaan zaterdag, alleen is het dan met de bedrijfsauto aangezien ik storingsdienst heb zaterdag.
Robin, als ik ga dan ben ik ook in uithoorn om de afgesproken tijd, goed?
Het lijkt me verstandig op tijd van huis te gaan, mocht het verkeer tegen zitten dan hebben we nog een marge;
- 08:45-09:00h verzamelen bij Stadshuis Uithoorn
- 09:00h vertrekken vanuit Uithoorn
- 09:45-10:00h verzamelen, koffie en Bosse Bollen! bij Tankstation A2 (tussen Vught en Best)
- 10:00h vertrekken vanaf Tankstation A2
- 10:30h aankomst op het ELE service point
(Speelhuisplein Helmond)
Ik weet niet wat we verder kunnen verwachten, maar het lijkt me een gaaf uitje!
Beetje voorbereiding lijkt het me verstandig. Neem dus wat lege vuilniszakken en droge schoenen mee. Voorkom je denk ik een hoop MODDER mee in je auto na afloop :wink: