ITR1217 ... UPDATE ... LAST POST !
Dus zoals gezegd :
Na lang overwegen heb ik toch besloten om m'n ITR bij te houden onafgezien het feit ik maar ongeveer 3 maand op een jaar in Belgie ben !
Geplande werken:
Op 16 April 2009 gaat hij naar de dealer voor 85000km onderhoud, nieuwe remschijven voor en achter en blokken (thx to Maskertje :wink: ) revisie van de rem klauwen, nieuwe distrubutie riem, S2000 antenne, ...
Daarna vertrekt hij naar de afdeling carrosserie van de dealer waar hij :
Gestript word: alles wat niet OEM is gaat eraf, OEM zijspatborden worden terug gemonteerd, OEM achter spoiler, OEM bumpers, OEM DC2 side skirts + rear valances(thx to Benjdmin :wink: ), alle rubbers die niet goed of niet goed genoeg meer zijn vervangen, volledig herspoten ... uiteraard in NH-0, alsook de OEM 15" wielen, en volledig terug opgebouwd zoals het hoort, boutjes, rubbers, etc welke niet voldoen ... vervangen !
Daarna gaat hij naar "Intrax" voor een op maat gemaakte schroefkit, regelbaar in hoogte (uiteraard
ops
en in hardheid.
Heb ook nog velgen gekocht, m'n 18" zijn in goede handen van iemand op het forum ...
Ik heb verkozen om naar 17" te gaan en na lang overwegen, denken, slapeloze nachten :roll: toch besloten om geen Volk velgen te kopen ... ja ja ik hoor jullie komen :lol: nee de reden is dat ik gemiddeld 2000 a 3000 km op een jaar doe met moeite dus dacht ik misschien beter niet zoveel geld besteden aan Volkjes, al zijn ze nog steeds m'n geliefde keuze :-) dus dan maar Rota gekocht :-? hoop dat jullie dit toch ook mooi vinden :lol:
Als rubber heb ik gekozen voor de Yokohama Parada SpecII 215/40/17.
Ik hoop dat alles klaar zal zijn tegen ik terug naar Belgie kom eind Juni zodat ik eindelijk weer de interesse kweek om m'n auto te kuisen
ops: was het een beetje verloren aangezien hij er niet voorkomt nu
ops:
Voila, ik houd jullie op de hoogte ik hoop dat m'n dealer bereid is om wat snap-shot pictures te maken zodat ik het kan posten .
Na lang overwegen heb ik toch besloten om m'n ITR bij te houden onafgezien het feit ik maar ongeveer 3 maand op een jaar in Belgie ben !
Geplande werken:
Op 16 April 2009 gaat hij naar de dealer voor 85000km onderhoud, nieuwe remschijven voor en achter en blokken (thx to Maskertje :wink: ) revisie van de rem klauwen, nieuwe distrubutie riem, S2000 antenne, ...
Daarna vertrekt hij naar de afdeling carrosserie van de dealer waar hij :
Gestript word: alles wat niet OEM is gaat eraf, OEM zijspatborden worden terug gemonteerd, OEM achter spoiler, OEM bumpers, OEM DC2 side skirts + rear valances(thx to Benjdmin :wink: ), alle rubbers die niet goed of niet goed genoeg meer zijn vervangen, volledig herspoten ... uiteraard in NH-0, alsook de OEM 15" wielen, en volledig terug opgebouwd zoals het hoort, boutjes, rubbers, etc welke niet voldoen ... vervangen !
Daarna gaat hij naar "Intrax" voor een op maat gemaakte schroefkit, regelbaar in hoogte (uiteraard


Heb ook nog velgen gekocht, m'n 18" zijn in goede handen van iemand op het forum ...
Ik heb verkozen om naar 17" te gaan en na lang overwegen, denken, slapeloze nachten :roll: toch besloten om geen Volk velgen te kopen ... ja ja ik hoor jullie komen :lol: nee de reden is dat ik gemiddeld 2000 a 3000 km op een jaar doe met moeite dus dacht ik misschien beter niet zoveel geld besteden aan Volkjes, al zijn ze nog steeds m'n geliefde keuze :-) dus dan maar Rota gekocht :-? hoop dat jullie dit toch ook mooi vinden :lol:
Als rubber heb ik gekozen voor de Yokohama Parada SpecII 215/40/17.
Ik hoop dat alles klaar zal zijn tegen ik terug naar Belgie kom eind Juni zodat ik eindelijk weer de interesse kweek om m'n auto te kuisen


Voila, ik houd jullie op de hoogte ik hoop dat m'n dealer bereid is om wat snap-shot pictures te maken zodat ik het kan posten .
ITR is bij de garage,
Eerst word het mechanische gedeelte uitgevoerd daarna gaat hij naar de carrosserie ...
Geplande einde van de werken is rond eind Juni (dealer heeft veel werk en ik ben er toch niet), maar ik heb gevraagd voor een foto opvolging dus waarschijnlijk zal ik wel af en toe een foto posten van een afgebroken ITR :cry: maar het is voor een goed doel 8)
Ondertussen na al de discussies over Rota terug aan't denken :
Ofwel Rota ... ofwel 1 van deze en graag jullie mening welke jullie denken het mooiste te zijn onder ITR.
M'n eerste keuze : Volk
M'n tweede keuze : Weds Sport
M'n derde keuze : Work
Als laatste in't wit : Advan
Velgen zou ik "misschien" bestellen in de keuren zoals afgebeeld.
Thx.
Eerst word het mechanische gedeelte uitgevoerd daarna gaat hij naar de carrosserie ...
Geplande einde van de werken is rond eind Juni (dealer heeft veel werk en ik ben er toch niet), maar ik heb gevraagd voor een foto opvolging dus waarschijnlijk zal ik wel af en toe een foto posten van een afgebroken ITR :cry: maar het is voor een goed doel 8)
Ondertussen na al de discussies over Rota terug aan't denken :
Ofwel Rota ... ofwel 1 van deze en graag jullie mening welke jullie denken het mooiste te zijn onder ITR.
M'n eerste keuze : Volk

M'n tweede keuze : Weds Sport

M'n derde keuze : Work

Als laatste in't wit : Advan

Velgen zou ik "misschien" bestellen in de keuren zoals afgebeeld.
Thx.
Allevier mooi! Ik ben altijd al een Advan fan geweest maar ik ga toch voor de Volks.
Oh en ik ben blij dat de kleine discussie toch heeft geleid dat je weer normaal denkt...
Oh en ik ben blij dat de kleine discussie toch heeft geleid dat je weer normaal denkt...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
HONDA wrote:Allevier mooi! Ik ben altijd al een Advan fan geweest maar ik ga toch voor de Volks.
Oh en ik ben blij dat de kleine discussie toch heeft geleid dat je weer normaal denkt...![]()
Wat is normaal he :lol: :lol:
And nothing is sure yet ... Rota is still an option :roll: but not starts this again :lol:
Haha kijk daar heb je wat aan, drie reacties en drie verschillende adviezen. Je zal het toch zelf moeten doen. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007