Trieste mededeling UPDATE!!!!
Heren en misschien dames. Ik weet dat ik een domme fout heb begaan. Maar soms zijn er van de laaaange rechte wegen, waar je 50 of 70km/h moet rijden. Heel veel mensen klagen hierover. Ik ben niet iemand die lang hard rijd. Heel vaak piek ik even bij de 160km/h of een andere snelheid en dan laat ik het gas weer los.
Nogmaals ik weet het. Geen preekjes meer :-((((((
Nogmaals ik weet het. Geen preekjes meer :-((((((
-
blue spider wrote:niks er van wie gas geeft moet op de blaren zitten , wat had je dan verwacht? oh wat rot voor je ? dacht het niet . ook daar zijn situatie's die je met 160 km per uur niet kan overzien , er staat niet voor niks een bord 70 km .
Ik denk wel dat hij je point wel ziet en hij is daar zwaar voor beboet...en ik vind het al dapper dat hij het zelf hierover begint..dus zand erover :-)
Shit voor je man, maar er over praten helpt soms
Genoeg gel*l over de wijzende vinger en laten meedenken voor een oplossing.
Over ervaring met de ^%##@^%^&KLPD kunnen we je wel een indicatie geven maar het probleem met dit soort zaken is in Nederland dat de straf bepaald word door de Officier van Justitie local.
Hij/zij bepaald de straf, wat voorheen(TufTuf club) werkte voor je was een protest aangaan over de meet apperatuur. Deze moeten eens per jaar jaar geeikt worden. Als dit niet gebeurt is voldoen ze niet aan gestelde afspraken en mag de meeting niet tegen je gebruikt worden.
De manier van meeten word local door de Procoreur Generaal bepaald hier gelden dus geen landelijk afspraken voor...
Ik heb ook een bescheiden stapeltje CJIB papieren
ops:
Op de vaste plaatsen waar ze staan zorg ik doorgaans dat ik niet de eerste auto/motor ben die over de heuvel of door de bocht gaat. Men kan alleen de eerste meeten. Wat ik wel al twee maal met de motor gemerkt heb is dat als ik met groot licht rijd het moeilijker is om de laserbeam te richten :-)
Bij mij op de zaak is dit verhaal ook wel eens voor gekomen, maar elke dag bellen met de juiste mensen heeft zeker resultaat. Als je je rijbewijs voor je werk nodig hebt kan dat ook voor je spreken.
Sterkte!

Genoeg gel*l over de wijzende vinger en laten meedenken voor een oplossing.
Over ervaring met de ^%##@^%^&KLPD kunnen we je wel een indicatie geven maar het probleem met dit soort zaken is in Nederland dat de straf bepaald word door de Officier van Justitie local.
Hij/zij bepaald de straf, wat voorheen(TufTuf club) werkte voor je was een protest aangaan over de meet apperatuur. Deze moeten eens per jaar jaar geeikt worden. Als dit niet gebeurt is voldoen ze niet aan gestelde afspraken en mag de meeting niet tegen je gebruikt worden.
De manier van meeten word local door de Procoreur Generaal bepaald hier gelden dus geen landelijk afspraken voor...
Ik heb ook een bescheiden stapeltje CJIB papieren

Op de vaste plaatsen waar ze staan zorg ik doorgaans dat ik niet de eerste auto/motor ben die over de heuvel of door de bocht gaat. Men kan alleen de eerste meeten. Wat ik wel al twee maal met de motor gemerkt heb is dat als ik met groot licht rijd het moeilijker is om de laserbeam te richten :-)
Bij mij op de zaak is dit verhaal ook wel eens voor gekomen, maar elke dag bellen met de juiste mensen heeft zeker resultaat. Als je je rijbewijs voor je werk nodig hebt kan dat ook voor je spreken.
Sterkte!
THanks man. Ik zal inderdaad deze week een aantal keren proberen te bellen. En ja inderdaad I get the point. Ik ben man genoeg om de conequenties te dragen, maar ik vind het gewoon shit. ALs iets altijd goed gaat en een keertje mis, dan ja voelt het niet prettig. Thanks nogmaals voor de steun mensen....
ik ben 3,5 jaar geleden ( misschien andere regels ) geklokt met een max van 210 en een gemiddelde van 169 . Dit was op de a28 door een team van VROS in een subaru. Ik reed toen in mijn donkerrode civic vti. Ik werd staande gehouden, mocht het filmpje in de auto terugkijken. Erg aardig. Ik kreeg een boete die wel opgestuurd zou worden. Na een 1,5 week lag er een acceptgiro van 250 euro. Ik had mazzel want reed maar (!) 49 km te hard. Vond het ook klote, maar tja racen kost nu eenmaal geld!
blue spider wrote:niks er van wie gas geeft moet op de blaren zitten , wat had je dan verwacht? oh wat rot voor je ? dacht het niet . ook daar zijn situatie's die je met 160 km per uur niet kan overzien , er staat niet voor niks een bord 70 km .
dus jij beweert dat je nooit te hard rijdt? en er staat idd niet voor niets een bord met 70 maar ik ben vandaag even naar port zélande gereden en daar heb je ellen lange wegen waar je maar 80 mag terwijl er niemand voor je zit, niemand achter je zit en de weg het toe laat de 200 aan te tikken. Ook al zou je het anders nooit doen, maar je op dat moment even word verleid. grote jonge als jij je dan inhoudt, echter kun je dan beter een (sl)opel gaan rijden :roll:
het is zuur voor hem, hij is er nu denk ik wel door iedereen op gewezen dat het hardstikke stom was. maar iedereen heeft zo zijn momenten waarin hij gek doet, dat de een meer geluk heeft dan de ander.. tsja
De weg naar Port Zelande/Ouddorp/Renesse is juist zwaar irritant... er zit daar altijd iemand voor je die precies 80 gaat rijden en je kunt nergens inhalen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Gangaran wrote:Update!!!
Heb net brief gekregen dat ik 9 juni voor de rechter moet verschijnen. Waarschijnlijk moet ik gaan uitleggen waarom ik zou hard heb gereden. Weet nog niet wat ik moet vertellen.
Maar ja dus dit betekent nog 2 weekjes zonder rijbewijs.
lees eens op flitsservice wat je het beste kan zeggen,,,,
Zou zoiezo niet zeggen dat je je liet opjutten...Dan denkt de rechter wellicht dat je makkelijk beinvloedbaar bent...
Andre
mr. X wrote:"blue spider":3uyupmma wrote:niks er van wie gas geeft moet op de blaren zitten , wat had je dan verwacht? oh wat rot voor je ? dacht het niet . ook daar zijn situatie's die je met 160 km per uur niet kan overzien , er staat niet voor niks een bord 70 km .
dus jij beweert dat je nooit te hard rijdt? en er staat idd niet voor niets een bord met 70 maar ik ben vandaag even naar port zélande gereden en daar heb je ellen lange wegen waar je maar 80 mag terwijl er niemand voor je zit, niemand achter je zit en de weg het toe laat de 200 aan te tikken. Ook al zou je het anders nooit doen, maar je op dat moment even word verleid. grote jonge als jij je dan inhoudt, echter kun je dan beter een (sl)opel gaan rijden :roll:
het is zuur voor hem, hij is er nu denk ik wel door iedereen op gewezen dat het hardstikke stom was. maar iedereen heeft zo zijn momenten waarin hij gek doet, dat de een meer geluk heeft dan de ander.. tsja[/quote:3uyupmma]
En hiermee moet ik opmaken dat opelrijders netjes rijden?
ik dacht het niet...kom dan maar eens naar zeeland het land der GSI-boeren waar altijd gescheurd word
Dat is positief nieuws, wat je gaat zeggen is belangrijk dus denk er al vast over na... :wink:
Als je nog geen bijzondere overtredingen hebt gehad hebt spreekt dat in je voordeel.
Belangrijk is aan te geven aan de rechter dat je weet wat je fout hebt gedaan en er van geleerd hebt. En natuurlijk spijt...
Dat je geen race beest bent en de overtreding als een incident beschouwd moet worden.
Het klinkt een beetje schijnheilig maar een proces is als een toneelstuk.
Het doek gaat open, toneel stuk begint. Zeg je juiste "tekst" en het toneelstuk kan netjes afsluiten...
Ik ben geen juridisch expert, maar het is een tip.
Twijfel je, laat je dan voorlichten door een juridisch adviseur.
Succes!
Als je nog geen bijzondere overtredingen hebt gehad hebt spreekt dat in je voordeel.
Belangrijk is aan te geven aan de rechter dat je weet wat je fout hebt gedaan en er van geleerd hebt. En natuurlijk spijt...
Dat je geen race beest bent en de overtreding als een incident beschouwd moet worden.
Het klinkt een beetje schijnheilig maar een proces is als een toneelstuk.
Het doek gaat open, toneel stuk begint. Zeg je juiste "tekst" en het toneelstuk kan netjes afsluiten...
Twijfel je, laat je dan voorlichten door een juridisch adviseur.
Succes!
-
mr. X wrote:"blue spider":in40wb1s wrote:niks er van wie gas geeft moet op de blaren zitten , wat had je dan verwacht? oh wat rot voor je ? dacht het niet . ook daar zijn situatie's die je met 160 km per uur niet kan overzien , er staat niet voor niks een bord 70 km .
het is zuur voor hem, hij is er nu denk ik wel door iedereen op gewezen dat het hardstikke stom was. maar iedereen heeft zo zijn momenten waarin hij gek doet, dat de een meer geluk heeft dan de ander.. tsja[/quote:in40wb1s]
laat ik het zo zeggen dat ik verstandiger rij als deze domme post hier boven . ik rij in duitsland hard als ik daar trek in heeften de ruimte daar is . maar zeker niet op een wegh waar 70 km is toegestaan en dan zielig gaan lopen doen hier . afpakken z,n rijbewijs en nooit meer terug geven .
AIYOKU wrote:Het klinkt een beetje schijnheilig maar een proces is als een toneelstuk. Het doek gaat open, toneel stuk begint. Zeg je juiste "tekst" en het toneelstuk kan netjes afsluiten...
Een schijnvertoning eerder... het doek gaat open, het toneelstuk begint, je mag netjes je verhaal doen maar de uitkomst staat al vast blijkt na 15 minuten...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007