Probleempje versnellingsbak of drukgroep?
- Gaskleppie
Neem die exody plaat nou maar. Als je nog wel eens het circut op wil ga je een orginele echt nog een keer slopen. Dat het bij de twee aanraders hierboven niet kapot gaat komt omdat ze maar heel weinig rijden. Drukgroep OEM is wel goed, dus die kan je laten zitten.
Straterkrans moet je idd verhitten, vliegwiel in de vriezer. Met een beetje geduld valt hij er zo omheen zonder problemen.
Straterkrans moet je idd verhitten, vliegwiel in de vriezer. Met een beetje geduld valt hij er zo omheen zonder problemen.
OEM koppelingset was al binnen gekomen bij de dealer , ben net terug van TCC met me nieuwe vliegwiel.
Morgen word als het goed is alles gemonteerd en dan heb ik mijn ITR weer terug in het weekend , alleen wel €900 extra lichter ......
Geld was eigenlijk voor remmen/meters/veren......balen dus, maar ja ik ben voorlopig wel even klaar en nu weer opnieuw sparen.......
Morgen word als het goed is alles gemonteerd en dan heb ik mijn ITR weer terug in het weekend , alleen wel €900 extra lichter ......

Geld was eigenlijk voor remmen/meters/veren......balen dus, maar ja ik ben voorlopig wel even klaar en nu weer opnieuw sparen.......
Gaskleppie wrote:4.3 kilo is hij dan.
Als je dit nooit meer wilt hebben adviseer in een andere koppeling. bv de ACT is erg fijn in de omgang en is bere sterk.
Maar alleen een ander merk koppelingsplaat zou ook al genoeg zijn. Standaard kan het geweld eigenlijk niet goed aan.
ik heb nu een ACT koppeling erin icm TCC vliegwiel. loopt super! koppeling was in het begin alleen rete zwaar, maar nu eenmaal beetje ingesleten enzo schiet hij naar de 100 en is ook iets sneller onderin naar mijn mening.
tis dat de jouwe nu al in elkaar zat maar anders had ik ervoor gekozen om, als hij dan toch gelijk open ligt, om het te vervangen zodat je daar nooit gezeik mee krijgt. 2 keer openhalen zal altijd duurder zijn leek mij als 1 keer goed :?:
heb dit dus bij de mijne gedaan toen het carter was gescheurd..
- Gaskleppie
-
mr. X wrote:BugsM wrote:wilco wrote:Blijft toch grappig om te zien, dat ze op dezelfde manier kaduuk gaan...
grappig zou niet mijn woordkeus zijn :wink:
Och die dingen gebeuren gewoon...
Natuurlijk baalde ik toen de koppeling het begaf, maar dan kan je er wel moeilijk over gaan doen, maar daar schiet je niets mee op.
Dusss, de mouwen opstropen en er tegen aan... :wink:
-