Nouuuu. Ik ben heel kieskeurig wat velgen betreft. Laatst was het meteen verliefd. Ik zit wel te twijlen over de grootte of 18" of 19" Ik weet niet of 19" "zwaar" gaat voelen en dat de auto langzamer gaat optrekken. Verder de koplampen ga ik vervangen voor de nieuwe model (projector) dit ook voor de achterlampen. De nieuwe model achterlampen kosten gewoon 33 euro bij de dealer. Op internet zijn ze allemaal rond de 175 euro. Het enige "nadeel" is dat je de achterbumper moet demonteren hiervoor. maar ja je bespaart veel geld.
De ramen moeten ook getint worden.
En veel later ga ik concentreren op de muziek installatie. Nu heb ik wel leuk muziekje maar kan beter. Heb nu een Pioneer Sub, met Kenwood versterker.
Mooi zo de CTR ziet er nu precies uit als die van mij maarja ik heb de ramen 20% tint. Let op dat de AEM V2 niet als CAI geleverd word voor de CTR maar als Short Ram. Als je Cai wilt meot je de gewonen versien nemen van AEM.
Nou ik had de V2 op mijn vti en dit was een van de beste ook bewezen. Maar dat was een CAI. Helaas is de V2 voor onze auto's niet beschikbaar als CAI. Ik zou als ik jou was gewoon een AEM Cai halen dan zit je goed. Deze staat overal hoog aangeschreven.
Vraagje, weet iemand hoe je de Type-R logo kan verwijderen bij de voorgrill??? Volgens mij heeft iemand deze van mijn auto af te halen en zit het niet helemaal recht meer.
Gangaran wrote:Vraagje, weet iemand hoe je de Type-R logo kan verwijderen bij de voorgrill??? Volgens mij heeft iemand deze van mijn auto af te halen en zit het niet helemaal recht meer.
Bij mij was het een keer eraf gerukt door iemand :evil:
Als je je motorkap openklapt, is het een kwestie van een paar schroefjes loshalen om de grille uit te halen en een nieuwe erop gooien. Weet alleen niet of het anders is bij jou.
Nee, bij mij kan ik alleen de linkerkant bij wijze van eruit schuiven, maar de rechterkant blijft wel zitten. Ik vermoed dus ook dat je het van de binnenkant los moet maken. Soort beveiliging voor boeven.