motorblok atr
Kilometers maken voor de ATR niet zoveel uit. Eigenlijk voor geen enkele Honda in mijn optiek.
Je kan een auto hebben met een lage KM-stand die niet goed onderhouden is en nooit eerst warm gereden is voordat men ermee gaat scheuren.
Of je kan een auto hebben met een hogere KM-stand die altijd netjes is onderhouden, waar mogelijke kinderziektes al door de vorige eigena(a)r(en) zijn opgelost, en waar men altijd netjes al rijdend de motor warm liet worden alvorens de hogere toerentallen op te zoeken.
Kortom: laat je niet (af)leiden door de KM-stand van een prospectieve ATR.
Je kan een auto hebben met een lage KM-stand die niet goed onderhouden is en nooit eerst warm gereden is voordat men ermee gaat scheuren.
Of je kan een auto hebben met een hogere KM-stand die altijd netjes is onderhouden, waar mogelijke kinderziektes al door de vorige eigena(a)r(en) zijn opgelost, en waar men altijd netjes al rijdend de motor warm liet worden alvorens de hogere toerentallen op te zoeken.
Kortom: laat je niet (af)leiden door de KM-stand van een prospectieve ATR.
-
Ik ben vorig jaar naar een ATR wezen kijken met 100.000 op de teller,
Nou ik wilde hem nog niet omruilen al kreeg ik er geld bij.
deze had:
Parkeerschade's rondom
Bekleding vies en beschadigt
Geen Limited nr. meer ( daar hebben we al meer discussie's over gehad)
Schade gehad!
etc. Dus waar ben je beter mee af ??? :roll:
En vroegen ze nog de hoofdprijs voor ook
Dus dat wil niet altijd wat zeggen
deze had:
Parkeerschade's rondom
Schade gehad!
etc. Dus waar ben je beter mee af ??? :roll:
Dus dat wil niet altijd wat zeggen
idd maakt de km stand niet veel uit als de auto goed onderhouden is. Maar een stand van 200.000 of meer is voor mij niet aantrekkelijk. 100.000 is lekker, dan is het blok net ingereden. Ook zoek ik uiteraard geen schadebak, en zeker geen afgeracht exemplaar. Maar wie zoekt, die vindt.
Maar misschien heb ik die discussie over de limited edition gemist: Wat maakt dat uit? de L.E. is toch alleen champignons white? Ik vind een mooie rode of een pirates black ook wel wat hebben. Of zijn er meer verschillen?
Maar misschien heb ik die discussie over de limited edition gemist: Wat maakt dat uit? de L.E. is toch alleen champignons white? Ik vind een mooie rode of een pirates black ook wel wat hebben. Of zijn er meer verschillen?
-
Maar misschien heb ik die discussie over de limited edition gemist
zie hier
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=355
ok, Ik heb de discussie gelezen. Mijn mening: het champignons wit, een eerbetoon aan de racerij van Honda, is mooi, maar voor mij niet doorslaggevend. Zelfde geldt voor het LE nummer. Heel mooi als het er is, maar voor mij geen toegevoegde waarde. Ik begrijp wel dat er mensen wel een waarde aan hechten: maar ik niet. Dan heb ik liever een rode of pirates black, die 100 % technisch in orde is. Als hij dan nog iets goedkoper is omdat er geen LE nummer op zit: Geweldig toch en mooi meegenomen om wat extra accesoires te kopen. Ze rijden allemaal het zelfde, mits goed onderhouden.
Na enig rondzoeken op internet zag ik de volgende atr:
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=18618442&msg=35
Er staat duidelijk bij: een beetje lichte zijschade. Wel zie ik dat het een LE is en dat er airco op zit. Het is nr 14/50 . Kent iemand de auto? Kan iemand er iets over vertellen?
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=18618442&msg=35
Er staat duidelijk bij: een beetje lichte zijschade. Wel zie ik dat het een LE is en dat er airco op zit. Het is nr 14/50 . Kent iemand de auto? Kan iemand er iets over vertellen?
Een wing is zo te plaatsen, en met een paar "goede kennisen" is een beetje zij "schaaf" schade wel netjes te maken. Alleen een auto die boem heeft gedaan is niet wat ik zoek. Dan klappen vaak de airbags, scheurt het dashboard en stuur en dan ben je veel verder van huis. Plus dat ie dan eventueel krom is, niet lekker meer spoort enz enz. Krasjes of deukjes kun je altijd krijgen, ook buiten je eigen schuld om.
klokkie wrote:Een wing is zo te plaatsen, en met een paar "goede kennisen" is een beetje zij "schaaf" schade wel netjes te maken. Alleen een auto die boem heeft gedaan is niet wat ik zoek. Dan klappen vaak de airbags, scheurt het dashboard en stuur en dan ben je veel verder van huis. Plus dat ie dan eventueel krom is, niet lekker meer spoort enz enz. Krasjes of deukjes kun je altijd krijgen, ook buiten je eigen schuld om.
Mee eens... toch effe aan de linker kant kijken.
Laat hem anders even een foto sturen ervan.
Grz
Ik ken hem niet, nr14 staat ook niet in onze Type-r lijst.
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=62
Je zou een PP naar VTECCIE kunnen sturen wellicht weet het Type-R Orakel meer :wink:
http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=62
Je zou een PP naar VTECCIE kunnen sturen wellicht weet het Type-R Orakel meer :wink:
Ik heb #14 op de lijst gezet.
Ik ken deze wagen ook niet, misschien Peter want die is meer thuis in de ATR's.
Overigens staat er ook een telefoonnummer bij. Een beller is altijd sneller...

Ik ken deze wagen ook niet, misschien Peter want die is meer thuis in de ATR's.
Overigens staat er ook een telefoonnummer bij. Een beller is altijd sneller...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
Ik ben vorig jaar naar een ATR wezen kijken met 100.000 op de teller,
deze had:
Parkeerschade's rondom
Schade gehad!
etc. Dus waar ben je beter mee af ??? Rollende ogen/Rolling Eyes
Deze bedoelde ik, Eigenaar kwam toen uit Raamsdonksveer
Er zat toen een sticker van show off imports op de raam
AccordTypeaRd wrote:Blokkie_R wrote:accordR wrote:ATR's die te koop staan kun je vinden op de normale verkoopsites
En vanaf Juni ook hier eentje :lol:
Maak daar maar twee van dan.......misschien :wink:
Nu al, en je hebt hem nog maar kort. :-?
Niks is nog zeker Ard........wil eerst deze zomer nog (nadat ik terug ben uit de Dominicaanse Republiek :-)) een tour maken door Europa en de kmst. de 100.000 zien passeren. Daarna zien we wel.
Moet wel eerst een geschikte S2000 vinden. Liefst een zwarte met rood leder 8)