Ach, ik ben zelf monteur. Weliswaar geen automonteur nmaar dat doet er niet toe....Ik weet wel uit ervaring dat het ontzettend moeilijk is om op afstand een diagnose te stellen; je moet het apparaat/auto kunnen zien en ter plekke checks kunnen doen om zaken uit te sluiten.
Bovendien twijfel ik sterk aan de kennis en expertise van de meeste forumbezoekers vandaar de term "experts"tussen aanhalingstekens.
Je weet wel; de beste stuurlui staan aan wal, armchaircommando's en dat soort termen schieten me dan te binnen.
Ik wil niemand afzeiken maar geef gewoon eerlijk advies. :!:
vraagje van een hondarijder
[quote="CWATR"]Ach, ik ben zelf monteur. Weliswaar geen automonteur nmaar dat doet er niet toe....Ik weet wel uit ervaring dat het ontzettend moeilijk is om op afstand een diagnose te stellen]
Advies is wel degelijk waar het om gaat.... Maar ik weet zeker dat er meerdere mensen (waaronder ikzelf) op dit forum uit de automotive sector komen. Moeten we dan maar in het vervolg niet meer posten op technische vragen?
Persoonlijk vind ik de term, de beste stuurlui..., niet van toepassing. We (ik) proberen alleen maar te helpen. Ook al zitten er maar misschien 3 bruikbare reacties van de 100 tussen, daarmee wordt misschien wel de topicstarter mee geholpen. Daar doen we het toch voor...
Advies is wel degelijk waar het om gaat.... Maar ik weet zeker dat er meerdere mensen (waaronder ikzelf) op dit forum uit de automotive sector komen. Moeten we dan maar in het vervolg niet meer posten op technische vragen?
Persoonlijk vind ik de term, de beste stuurlui..., niet van toepassing. We (ik) proberen alleen maar te helpen. Ook al zitten er maar misschien 3 bruikbare reacties van de 100 tussen, daarmee wordt misschien wel de topicstarter mee geholpen. Daar doen we het toch voor...
BugsM wrote:CWATR wrote:Ach, ik ben zelf monteur. Weliswaar geen automonteur nmaar dat doet er niet toe....Ik weet wel uit ervaring dat het ontzettend moeilijk is om op afstand een diagnose te stellen]
Onze passie voor het Honda merk is uiteindelijk waar het om gaat voor iedereen hier op dit forum. Laat de adviezen maar komen.
Greetz, Wilbert.
Gaskleppie wrote:Laat het even weten als ze wat gevonden hebben..
Ben benieuwd!
Gaskleppie, vandaag maar ff naar de Honda dealer geweest. Vriendelijke verkoper stuurde mij door naar achter waar mijn Accord 'kosteloos' werd doorgemeten op de computer. Kreeg na afloop 2 kentekenplaathouders met Honda Welman erop. Je voelt 'm aankomen denk? Ik rij reclame voor hun en het doormeten was gratis. Goeie deal. Uitkomst van de meting was dat de kleppen gesteld moeten worden en misschien nieuwe bougies. De kosten voor het stellen zijn het ook niet. 35 euro. Voor de rest was er niks mis met de electronica of sensoren e.d. van de Accord. Binnenkort maar ff een afspraak maken voor het stellen van de kleppen.
Greetz, Wilbert.
- Gaskleppie