creez

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

DE jouwe is zeker niet verlaagd?

Maare,
Het maakt wel zeker uit of je met 17 of 15 inch rijd. Ondanks de zelfde diameter veert een 15 inch band altijd meer in bij drempels wat er vaak net voor zorgt dat je je header net wel raakt.
17 Inch geeft dan vaak net geen problemen.
Ik heb er s'winters als ik op 15 inch ook meer last van dat ik iets raak.
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

de mijne is idd. nog niet verlaagd.
maar er zit nog ruimte genoeg onder :lol:

en verlaging komt als het goed is volgende week.
dus we merken het snel genoeg of er iets geraakt word :o ops:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

welke verlaging ga je toepassen? Merk, type etc.
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

ik moet een itr hebben, jdm neusje krijg ik deze week een prijs te horen... :)

nieuw ;)

maar inderdaad, waarom niet, OEM ronde dingen vind IK niet mooi, JDM neus wel... en dat zou meteen het enige zijn wat ik echt voor de looks doe (niet zoals bij de civic de OEM bumperlipjes etc, die meuk heb je bij een ITR gewoon niet nodig)
creez
Posts: 90
Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm

Post by creez »

Gaskleppie wrote:DE jouwe is zeker niet verlaagd?

Maare,
Het maakt wel zeker uit of je met 17 of 15 inch rijd. Ondanks de zelfde diameter veert een 15 inch band altijd meer in bij drempels wat er vaak net voor zorgt dat je je header net wel raakt.
17 Inch geeft dan vaak net geen problemen.
Ik heb er s'winters als ik op 15 inch ook meer last van dat ik iets raak.


Ja ik heb even gekeken die hytech is een stuk beter kwa vorm , die peak is 2 pijpjes op elkaar. Het kan ook heel goed aan de veren liggen die gewoon tever willen inveren.
VTECRob
Posts: 1690
Joined: Tue Apr 19, 2005 11:22 am
Contact:

Post by VTECRob »

[quote="b16a1"]jdm neusje krijg ik deze week een prijs te horen... :)

nieuw ]

En als je nou meerdere afneemt, krijg je dan geen gunstigere prijsjes te horen? :roll:
creez
Posts: 90
Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm

Post by creez »

indeed :)
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

kweenie, ik zal eens vragen :p
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

Gaskleppie wrote: welke verlaging ga je toepassen? Merk, type etc.

Tein S.S. 8)

VTECRob wrote:
b16a1 wrote:jdm neusje krijg ik deze week een prijs te horen... :)

nieuw ]

En als je nou meerdere afneemt, krijg je dan geen gunstigere prijsjes te horen? :roll:


club korting in de JDM neusjes :D
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

Tein SS is te slap... das alleen voor looks... niet voor lekker bochtenwerk...
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

Hebben jullie nog goed naar de Type R legends gekeken en vooral geluisterd. Suspention is super van de ITR daar moet je niks aan doen.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Dat is een DVD van 8 jaar terug... de veren/schokbreker fabrikanten blijven niet stil staan qua ontwikkeling.

Je gelooft toch niet dat ze tegenwoordig geen betere suspension kunnen ontwikkelen dan die van een 10 jaar oude wagen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

VTECCIE wrote:Dat is een DVD van 8 jaar terug... de veren/schokbreker fabrikanten blijven niet stil staan qua ontwikkeling.

Je gelooft toch niet dat ze tegenwoordig geen betere suspension kunnen ontwikkelen dan die van een 10 jaar oude wagen.


Zijn wij de kenners of hun ?? De fabrikanten willen ook wat verdienen eraan en maken susp voor allerlei modelen en niet specifiec voor 1 model.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Je hebt het over kenners van 10 jaar terug Erick... kom nou toch, vroeger dachten de kenners ook dat de wereld plat was.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Erick
Posts: 271
Joined: Thu Nov 20, 2003 2:35 pm

Post by Erick »

:o ops: :o ops:

Ja daar heb je gelijk in.
creez
Posts: 90
Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm

Post by creez »

Ik zou persoonlijk niet de SS nemen , die zit ook onder me civic , top ding maar echt puur straat gebruik, rolo ( showoffimports ) heeft dezelfde SS set onder zn itr voelt geen vooruitgang, dus misschien is het voor verlagen wel oke.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

de specs van de ss setup zien er idd niet echt spectaculair uit.
Een beetje verlagen, meer is het niet.
En dan ook nog eens op een "veilige" manier qua verhouding waar hij weer meer onderstuurd van kan worden.
Niet leuk dus....
baRt
Posts: 1258
Joined: Thu Dec 22, 2005 1:19 pm

Post by baRt »

frank, dat is redelijk normaal bij een JDM setup... die yanks flikkeren achter juist hardere veren om de auto neutraal / overstuurd te maken... In japan zie je vaak Cusco torsiestangen etc... om de kont meer te laten gaan...

Ik heb de Flex ook altijd op f8r4 staan (16 = zachtste, 0 = hardste) en dan issie (zonder sway achter dus) lekker neutraal voor mijn gevoel.
ee8 heeft met nogal wat suspension mods de Flex op f7r5 staan, iets harder voor en iets zachter achter, omdat de auto zelf al wat neutraler zal zijn...
creez
Posts: 90
Joined: Thu Jan 26, 2006 4:19 pm

Post by creez »

ja dan is de vraag, welk spul is gemaakt om die itr het goede gevoel tegeven, JIC ?
itr-1895
Posts: 678
Joined: Thu Apr 14, 2005 7:23 pm

Post by itr-1895 »

idd. wat sander zecht de wereld staat niet stil.

en s.s. was een nette prijs en als het echt kut rijd kan het er natuurlijk altijd weer onder vandaan :roll:
Locked