Accord Type S
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
Niet dat ik je op andere gedachten wil brengen, maar wat dacht je van een ATR? Zit behoorlijk wat electronica in (airco niet altijd aanwezig, dus daar moet je wel opletten) en is een heerlijke comfortabele auto om mee te rijden, terwijl je qua wegligging echt niets tekort komt. Plus het blijft een Type-R.
Als ik nu mag kiezen, word het toch een ATS 8)
Waarom, we zijn de Type-R club en niet de Type-S club.
Ik heb ook interesse in een Lotus Elise zoals wel meer mensen hier, mogen die er ook bij?
Je kunt toch gewoon een wagen mooi vinden of waarderen, daar hoef je een hele club niet voor te veranderen.
Ik heb ook interesse in een Lotus Elise zoals wel meer mensen hier, mogen die er ook bij?

Je kunt toch gewoon een wagen mooi vinden of waarderen, daar hoef je een hele club niet voor te veranderen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Het was maar een idee, meer niet. De GTI club bijvoorbeeld staat ook "andere" auto's toe (Golf II Rallye, Golf III VR6, Golf IV V6 4Motion en Golf IV R32) als de Golf GTI. Het zijn en blijven namelijk snelle golfjes. Zoals het er nu naar uit ziet zal in de toekomst enkel de CTR geleverd worden en dan zal de aanwas aan "nieuwe" Type-R's niet echt spectaculair zijn. Kan misschien overwogen worden om de ATS ook toe te laten, want het is en blijft wel een speciale versie van de Accord. En vergeef me de opmerking van de naamsverandering, de Type-R club is toch iets overzichtelijker.
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
Je idee is aardig Ard maar ik denk niet dat het ook maar iets zal veranderen. Er zijn helemaal niet zoveel Type-S modellen in Nederland, zover ik weet alleen de Accord. Ik denk daarbij dat 99% van de ATS mensen geen club materiaal zijn, het is nu eenmaal meer een zakelijke wagen die toevallig pit heeft.
De ATS is op dat gebied totaal niet te vergelijken met de ATR of de ITR wat toch meer liefhebberswagens zijn. Mochten er in de toekomst opeens legio ATS rijders zich aanmelden dan kunnen we altijd nog verder kijken.
De ATS is op dat gebied totaal niet te vergelijken met de ATR of de ITR wat toch meer liefhebberswagens zijn. Mochten er in de toekomst opeens legio ATS rijders zich aanmelden dan kunnen we altijd nog verder kijken.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
Zo is de Suzuki Swift GTi Club Holland toendertijd (juni 2000) ook overgegaan in Suzuki Tuning Club Nederland.
Puur en alleen omdat de Swift al sinds 1996 niet meer als GTi geleverd werd. En er dus steeds minder zouden zijn. Na de naamswijziging konden ook andere Swifts en Baleno en Ignis toetreden tot de club.
Maar in jullie geval is et misschien ook wel nodig om ooit eens te denken aan een wijziging. Maar type-R's worden tot op de dag van vandaag nog steeds geleverd. En de Civic 2006 model ook weer. Dus...
Puur en alleen omdat de Swift al sinds 1996 niet meer als GTi geleverd werd. En er dus steeds minder zouden zijn. Na de naamswijziging konden ook andere Swifts en Baleno en Ignis toetreden tot de club.
Maar in jullie geval is et misschien ook wel nodig om ooit eens te denken aan een wijziging. Maar type-R's worden tot op de dag van vandaag nog steeds geleverd. En de Civic 2006 model ook weer. Dus...
Ik ben HONDA-rijder in hart en nieren. Heb 2 preludes gehad (model 93-98) en mijn vrouwke rijdt met een civicske. Nog nooit geen problemen gekend. Maar nu moet het vrouwke bevallen en is mijn prelude te klein, dus vorige week nen ATS gekocht. Hij was vandaag al binnen in de garage ; hij verschilt een beetje met vorig model maar verdoeme... zo schoon
Hopelijk ben ik hier welkom met nen ATS........
Hopelijk ben ik hier welkom met nen ATS........
Je bent van harte welkom swa maar stel je wel even voor in het daarvoor bedoelde onderdeel.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
- Posts: 1387
- Joined: Thu Jan 01, 1970 1:00 am
- Contact:
Voor diegene die denkt dat er voor de Accord/TSX nog niet veel is te krijgen
http://www.jtuned.com/content/templates ... 6&zoneid=1


http://www.jtuned.com/content/templates ... 6&zoneid=1