Accord Type-R Uitlaat

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
IvoG
Posts: 2402
Joined: Wed Jun 11, 2003 1:32 pm

Post by IvoG »

Zij lever(d)en Supersprint :idea:
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Dat zeg ik...niets interessants :-)
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Ik heb bericht gekregen, zie plaatje (Fujitsubo)

Image

Wie interesse heeft kan mij een pm sturen voor de quota en specs en eventueel andere spulletjes voor de ATR. Ze doen ook aan groepskortingen dus wie heeft daar interesse in?
Han
Posts: 45
Joined: Sun Mar 13, 2005 9:25 am

Post by Han »

Voodoo wrote:Ik heb bericht gekregen, zie plaatje (Fujitsubo)

Image

Wie interesse heeft kan mij een pm sturen voor de quota en specs en eventueel andere spulletjes voor de ATR. Ze doen ook aan groepskortingen dus wie heeft daar interesse in?


Ik wil ook zo'n uitlaatsysteem, ben nog niet verder gekomen dan een spruitstuk van DC-sports en een tweetal sebringdempers.
Weet je wat dit uitlaatsysteem moet kosten en wie ze kan leveren ?

Han
Bi-honda
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

nou kan ik het niet laten even te reageren op dat plaatje.. maar is die bocht aan het eind met een 90 graden bocht naar links en rechts niet zeer negatief voor de prestaties? het zal iig wel zijn ivm ruimte dat het zo zit maar een enkele demper in het midden zou prestatiegewijs denk ik toch beter zijn :?:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

mr. X wrote:nou kan ik het niet laten even te reageren op dat plaatje.. maar is die bocht aan het eind met een 90 graden bocht naar links en rechts niet zeer negatief voor de prestaties? het zal iig wel zijn ivm ruimte dat het zo zit maar een enkele demper in het midden zou prestatiegewijs denk ik toch beter zijn :?:

Die bochten van 90 graden linx en rechts kloppen inderdaad, maar in het echt zijn ze minder scherp als ze op het plaatje lijken.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

is het dan niet mooi één enkele of dubbele uitlaat in het midden met het verwijderen van de trekhaak? hebben niet veel of volgens mij geen een atr en je bent dan wel sneller :wink:
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

He, Voodoo

Ik heb een zelfde mailtje gehad.

Het ziet er op het plaatje netjes uit, heb je ook een close-up van de eindstukken?

Welke diameter hebben ze?

Frans
User avatar
Voodoo
Posts: 2145
Joined: Mon Jul 12, 2004 10:33 pm

Post by Voodoo »

Plaatje kan je vergroten als het goed is, maar de kwaliteit laat het niet toe. En de diameter is ook niet bekend bij mij, wel de prijzen.

Fujitsubo Cat back legalis R kost : 710.88 pond;
Fitting @1h: 47 pond;
Modify exhaust system: 58.57 pond.

En Mr. X, enkele demper betekent niet sneller :-)

En Han, hier is het adres: http://www.hyeline.com/mugen.htm

Je kan me ook een pm sturen als je de specs en prijzen wilt hebben.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Voodoo wrote:En Mr. X, enkele demper betekent niet sneller :-)


wel qua gewicht :razz: en waarom zou het niet sneller zijn? onderbouwen die mening graag :roll:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

In het midden zal de uitlaat niet echt passen, de bak van het reservewiel zit in de weg.
Locked