Accord Type-R Uitlaat

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
IvoG

Post by IvoG »

Zij lever(d)en Supersprint :idea:
Voodoo

Post by Voodoo »

Dat zeg ik...niets interessants :-)
Voodoo

Post by Voodoo »

Ik heb bericht gekregen, zie plaatje (Fujitsubo)

Image

Wie interesse heeft kan mij een pm sturen voor de quota en specs en eventueel andere spulletjes voor de ATR. Ze doen ook aan groepskortingen dus wie heeft daar interesse in?
Han

Post by Han »

Voodoo wrote:Ik heb bericht gekregen, zie plaatje (Fujitsubo)

Image

Wie interesse heeft kan mij een pm sturen voor de quota en specs en eventueel andere spulletjes voor de ATR. Ze doen ook aan groepskortingen dus wie heeft daar interesse in?

Ik wil ook zo'n uitlaatsysteem, ben nog niet verder gekomen dan een spruitstuk van DC-sports en een tweetal sebringdempers.
Weet je wat dit uitlaatsysteem moet kosten en wie ze kan leveren ?

Han
Bi-honda
mr. X

Post by mr. X »

nou kan ik het niet laten even te reageren op dat plaatje.. maar is die bocht aan het eind met een 90 graden bocht naar links en rechts niet zeer negatief voor de prestaties? het zal iig wel zijn ivm ruimte dat het zo zit maar een enkele demper in het midden zou prestatiegewijs denk ik toch beter zijn :?:
HondArd

Post by HondArd »

mr. X wrote:nou kan ik het niet laten even te reageren op dat plaatje.. maar is die bocht aan het eind met een 90 graden bocht naar links en rechts niet zeer negatief voor de prestaties? het zal iig wel zijn ivm ruimte dat het zo zit maar een enkele demper in het midden zou prestatiegewijs denk ik toch beter zijn :?:

Die bochten van 90 graden linx en rechts kloppen inderdaad, maar in het echt zijn ze minder scherp als ze op het plaatje lijken.
mr. X

Post by mr. X »

is het dan niet mooi één enkele of dubbele uitlaat in het midden met het verwijderen van de trekhaak? hebben niet veel of volgens mij geen een atr en je bent dan wel sneller :wink:
Katana

Post by Katana »

He, Voodoo

Ik heb een zelfde mailtje gehad.

Het ziet er op het plaatje netjes uit, heb je ook een close-up van de eindstukken?

Welke diameter hebben ze?

Frans
Voodoo

Post by Voodoo »

Plaatje kan je vergroten als het goed is, maar de kwaliteit laat het niet toe. En de diameter is ook niet bekend bij mij, wel de prijzen.

Fujitsubo Cat back legalis R kost : 710.88 pond;
Fitting @1h: 47 pond;
Modify exhaust system: 58.57 pond.

En Mr. X, enkele demper betekent niet sneller :-)

En Han, hier is het adres: http://www.hyeline.com/mugen.htm

Je kan me ook een pm sturen als je de specs en prijzen wilt hebben.
mr. X

Post by mr. X »

Voodoo wrote:En Mr. X, enkele demper betekent niet sneller :-)

wel qua gewicht :razz: en waarom zou het niet sneller zijn? onderbouwen die mening graag :roll:
HondArd

Post by HondArd »

In het midden zal de uitlaat niet echt passen, de bak van het reservewiel zit in de weg.
Locked