Gaskleppie wrote:Ik wil geen zout in open wonden strooien,
Waarom doet je dat dan?
Dat deed ik juist
niet naar mijn idee. :-?
Eric (CWATR) vroeg iets over de aard van het uitbreken van de S2000, en ik reageerde daar op. Om alle schijn van betutteling tegen gaan, begon ik mijn reactie op Eric's vraag juist met de expliciete opmerking dat het
niet bedoeld was om zout in open wonden te strooien.
Wat ik verteld heb is nu eenmaal zo en ik wist toen al dat het misschien verkeerd kon worden opgevat, dat ik het alleen naar Dimer toe bedoelde. Het is echter iets wat ik al vaker gezien heb, zowel op circuit als op straat, in US, UK en NL. Leeftijd heeft er niet veel mee te maken, ervaring wel. En de ophanging en uitlijning van de S2000 is juist om het beter te maken aangepast door Honda m.i.v. modeljaar 2004, dat is niet voor niets gedaan.
Ik had al eerder gereageerd en mijn medeleven uitgesproken, ik heb zelfs geprobeerd om mee te denken om het schadebedrag wat mee te laten vallen. Ik vind het jammer voor hem dat het gebeurd is, dat het schadebedrag zo hoog is, en dat hij hierdoor zijn CTR moet verkopen. Ik vind het knap dat hij dit überhaupt met ons deelt, ik had het niet gekund
Nogmaals Dimer, sterkte met wat er nu nog moet gebeuren.
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)