Type-R Meeting: Uitdeuk- & Taxatiedag [18-06-2005]
-
Op verzoek van Sander heb ik contact opgenomen met de Nederlandse vertegenwoordiger van Meguiars om te kijken of hij op de 18e een poetsclinic wilde organiseren. Hij had dit op zich graag gedaan ware het niet dat zijn agenda door het grote succes dat Meguiars de laatste tijd heeft helemaal vol zit.
Omdat ik inmiddels al behoorlijk wat ervaring heb opgedaan met het weer in showroom staat brengen van auto’s en omdat het mij leuk leek om deze ervaring met jullie te delen heb ik voorgesteld dat ik die dag de poetsclinic zou verzorgen. Uiteraard gaan we dit doen met Meguiars producten.
Ik zal stap voor stap vertellen wat je kunt doen om je auto weer in showroom staat te brengen, waarbij ik uitleg welke producten je hiervoor kunt gebruiken. Uiteraard leg ik ook uit hoe de producten gebruikt kunnen worden. Het is mijn bedoeling om een soort ‘hands on’ clinic ervan te maken, waarbij jullie ook echt actief deelnemen om 1 van de auto weer helemaal super te laten glimmen.
Omdat Meguiars er zelf niet zal zijn is het waarschijnlijk niet mogelijk om op die dag ook producten te aan te schaffen. Wat ik wel kan regelen is een groepsaankoop waarbij ik vooraf de bestellingen opneem en dan zorg dat ik ze de 18e bij me heb. Mocht je geïntresseerd zijn in het aanschaffen van Meguiars spulletjes klik dan even op de volgende link naar het topic voor de groepsaankoop: KLIK.
In dat topic heb ik de meest gebruikte producten neergezet met een korte uitleg van wat de producten precies doen.
Wil je nog meer weten over de producten kijk dan even op de website van Meguiars. Kijk ook eens op het forum van Meguiars
Nog even voor alle duidelijkheid, ik ben op geen enkele manier commercieel gebonden aan Meguiars, maar puur een poetsliefhebber die uitermate tevreden is over hun producten en zijn ervaring graag met anderen wil delen :wink:
Groeten,
Richard
Omdat ik inmiddels al behoorlijk wat ervaring heb opgedaan met het weer in showroom staat brengen van auto’s en omdat het mij leuk leek om deze ervaring met jullie te delen heb ik voorgesteld dat ik die dag de poetsclinic zou verzorgen. Uiteraard gaan we dit doen met Meguiars producten.
Ik zal stap voor stap vertellen wat je kunt doen om je auto weer in showroom staat te brengen, waarbij ik uitleg welke producten je hiervoor kunt gebruiken. Uiteraard leg ik ook uit hoe de producten gebruikt kunnen worden. Het is mijn bedoeling om een soort ‘hands on’ clinic ervan te maken, waarbij jullie ook echt actief deelnemen om 1 van de auto weer helemaal super te laten glimmen.
Omdat Meguiars er zelf niet zal zijn is het waarschijnlijk niet mogelijk om op die dag ook producten te aan te schaffen. Wat ik wel kan regelen is een groepsaankoop waarbij ik vooraf de bestellingen opneem en dan zorg dat ik ze de 18e bij me heb. Mocht je geïntresseerd zijn in het aanschaffen van Meguiars spulletjes klik dan even op de volgende link naar het topic voor de groepsaankoop: KLIK.
In dat topic heb ik de meest gebruikte producten neergezet met een korte uitleg van wat de producten precies doen.
Wil je nog meer weten over de producten kijk dan even op de website van Meguiars. Kijk ook eens op het forum van Meguiars
Nog even voor alle duidelijkheid, ik ben op geen enkele manier commercieel gebonden aan Meguiars, maar puur een poetsliefhebber die uitermate tevreden is over hun producten en zijn ervaring graag met anderen wil delen :wink:
Groeten,
Richard
-
-
accordR wrote:Nou Richard,
Als je dit zou willen doen is al helemaal fantastich.
Tijdens de dag kan je dan ook de spullen bestellen zodat we op de dag zelf kunnen kijken wat we willen hebben.
neem je dan ook je camera mee :wink:
het word weer eens tijd voor wat mooie foto's
gr. Peter
Het lijkt me ook erg leuk om te doen. Achteraf kun je via mij geen spullen meer bestellen. Anders zou ik spullen op moeten gaan sturen etc. Je kunt natuurlijk wel de spullen bij een Meguiars dealer aanschaffen.
Kijk anders eens op het forum van Meguiars, daar kun je een goed beeld krijgen van de resultaten die je met de verschillende producten kunt bereiken. Mocht je dan nog vragen hebben dan zijn er daar genoeg enthausiastelingen die ze zullen beantwoorden.
Groeten,
Richard
-
ik zal op deze dag een plotter bij mij hebben waarmee we stickers kunnen maken. ( ramentinten.nl )
Als je iets wil laten snijden kan je me het van te voren al doorgeven, kan ik al op zoek naar het juiste formaat ( in een .eps file )
Ook als je iets in een bepaalde kleur wil graag van te voren doorgeven
gr. Peter
Als je iets wil laten snijden kan je me het van te voren al doorgeven, kan ik al op zoek naar het juiste formaat ( in een .eps file )
Ook als je iets in een bepaalde kleur wil graag van te voren doorgeven
gr. Peter
Nou ik doelde meer op de deukjes weg, nu ook poetsbeurt clinic en stickers printen, het is meer een middag geworden in het teken van opknappen (en dat is wat PMR voor programma is), dan we in eerste instantie voor ogen hadden, en dat is altijd leuk! :razz:
Ik heb liever zo'n middag dan met z'n allen stikken in de verbrande rubber op Speed, kijkend naar schroot! :lol:
Wat Fredje-NOS en anderen op het forum doen is niet echt Pimp-My-Ride, het is meer Create-My-Dream! En daar doen ze zeker goed aan! 8) :thumbs:
Ik heb liever zo'n middag dan met z'n allen stikken in de verbrande rubber op Speed, kijkend naar schroot! :lol:
Wat Fredje-NOS en anderen op het forum doen is niet echt Pimp-My-Ride, het is meer Create-My-Dream! En daar doen ze zeker goed aan! 8) :thumbs:
-
De limiet voor het inschrijven voor taxeren en uitdeuken was 27 mei. Er kan dus niet meer ingeschreven worden.
We gaan nu definitieve prijsafspraken maken met de taxateur en de uitdeuker.
We gaan nu definitieve prijsafspraken maken met de taxateur en de uitdeuker.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
deukje bijrijderskant
Wilde me nog inschrijven voor het uitdeuken, heb een deukje in de bijrijderskant van mijn itr (ca. 1.5 cm) maar nu zie ik dat er een uiterste inschrijfdatum was, balen zeg! :-? Heb nergens kunnen zien dat ik voor een bepaalde datum moest reageren. We komen met 2 personen.
grtz Marco
grtz Marco
De uiterste inschrijfdatum staat vermeld in de brief die elk lid gekregen heeft.
Ik zet je nog bij de lijst Marco. Je bent echter wel de laatste uitzondering!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
VTECCIE wrote:De uiterste inschrijfdatum staat vermeld in de brief die elk lid gekregen heeft.
Hallo Sander,
Kan je nog een uitzondering maken..aangezien ik pas 27 mei ben teruggekomen van mijn vakantie? Ik heb vandaag een klein deukje ontdekt aan mijn rechter achterflank van ongeveer +/- 1 cm. Zou het nog mogelijk zijn?
Typisch... altijd als het niet meer kan dan komen er opeens legio aanmeldingen. Dat terwijl de uiterste inschrijfdatum al met 4 dagen verlengt is van de 27e naar de 31e. :-?
We gaan je proberen erbij te zetten Voodoo, of het kan hangt af van de uitdeuker. Je begrijpt dat hij maar een beperkt aantal deuken per dag kan doen.
We gaan je proberen erbij te zetten Voodoo, of het kan hangt af van de uitdeuker. Je begrijpt dat hij maar een beperkt aantal deuken per dag kan doen.
VTECCIE wrote:Typisch... altijd als het niet meer kan dan komen er opeens legio aanmeldingen. Dat terwijl de uiterste inschrijfdatum al met 4 dagen verlengt is van de 27e naar de 31e. :-?
Ok, als het niet meer mogelijk is dan heb ik gewoon pech gehad.
We gaan ons best doen, ik heb mezelf al van de lijst gehaald om andere voorrang te geven. Komt goed... 

Het moet toch allemaal meevallen jongens? We geven gewoon iedereen een nummer, lukt het niet dan lukt het niet. Voor de prijs is het belangrijk om te weten hoeveel er komen, maar hoe meer er komen hoe goedkoper het wordt toch?
Ik zou jou gewoon op de lijst laten staan Sander, en Karmin toevoegen. Lukt het op de dag zelf omdat het snel gaat met anderen of iemand valt toch uit, dan komt het allemaal weer goed.
Zowiezo denk ik dat als iemand aan de beurt is die nog niet gearriveerd is, we gewoon met de volgende doorgaan volgens volgorde van aankomst, omdat anders de uitdeuker niks te doen heeft. :idea:
Ik zou jou gewoon op de lijst laten staan Sander, en Karmin toevoegen. Lukt het op de dag zelf omdat het snel gaat met anderen of iemand valt toch uit, dan komt het allemaal weer goed.
Zowiezo denk ik dat als iemand aan de beurt is die nog niet gearriveerd is, we gewoon met de volgende doorgaan volgens volgorde van aankomst, omdat anders de uitdeuker niks te doen heeft. :idea:
Vergeet niet dat sommige mensen niet één deukje hebben maar meerdere. Voor sommige deuken moet soms interieurdelen los wat ook weer veel tijd kost. Ik heb uitdeukdagen meegemaakt waar 15 aanmeldingen waren maar waar wel 2 man de hele dag mee bezig was. Deze uitdeuker is maar alleen dus hij heeft het druk zat.
Ik laat mezelf wel even van de lijst. Mocht het meevallen dan kan ik altijd nog achteraan sluiten.
Ik laat mezelf wel even van de lijst. Mocht het meevallen dan kan ik altijd nog achteraan sluiten.