vtecman update 2009 cosmic grey EP3
-
hey
de gebruikerssporen zitten aan de binnenkant van de wagen, buiten heeft ie alleen een klein flauw deukje in de motorkap, en de lak bij de linker deurstijl voelt wat grof aan, En de auto heeft een trekhaak wel een afneembare maar zit er wel op de onderhoudsboekjes kon ik geen inzage over krijgen omdat die nog in wezep was.
greetz
de gebruikerssporen zitten aan de binnenkant van de wagen, buiten heeft ie alleen een klein flauw deukje in de motorkap, en de lak bij de linker deurstijl voelt wat grof aan, En de auto heeft een trekhaak wel een afneembare maar zit er wel op de onderhoudsboekjes kon ik geen inzage over krijgen omdat die nog in wezep was.
greetz
eindelijk
eindelijk een update ik heb een CTR gekocht. t is een zilvergrijze geworden met 55000 km op de teller ik ben helemaal blij ermee voor de rest is de wagen helemaal standaard. Ik heb m gisteren wel helemaal gedebadged.. fotos komen zo snel mogelijk
greetz
greetz
-
re aankoop
hey
nee t is niet degene geworden die in zwolle staat ik heb bij de plaatselijke dealer maar gewacht tot er een inruiler kwam, Ze hebben een hele prachtige service omdat ik toch al met al mijn hondas daar kwam dus.. En die van zwolle had een keer een achterschade gehad konden ze me via t kenteken vertellen dus dat moest ik helemaal niet hebben. Over t aanmelden ga ik me even in verdiepen misschien iemand meer info? komende 2 maanden zowiezo niet omdat t verzekeren een smak geld gaat kosten.
greetz
nee t is niet degene geworden die in zwolle staat ik heb bij de plaatselijke dealer maar gewacht tot er een inruiler kwam, Ze hebben een hele prachtige service omdat ik toch al met al mijn hondas daar kwam dus.. En die van zwolle had een keer een achterschade gehad konden ze me via t kenteken vertellen dus dat moest ik helemaal niet hebben. Over t aanmelden ga ik me even in verdiepen misschien iemand meer info? komende 2 maanden zowiezo niet omdat t verzekeren een smak geld gaat kosten.
greetz
Re: re aankoop
vtecman wrote:Over t aanmelden ga ik me even in verdiepen misschien iemand meer info?
Je kunt het aanmeldingsformulier HIER downloaden. Invullen, emailen en klaar.

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
de pics van de wagen
hierbij wat fotos van de wagen..