Comptech Ice box

Alle informatie & nieuws berichten over Honda
Guest

Post by Guest »

Neenee, verschil merk ik zeker, hij trekt voor mij gevoel veel harder het v-tec gebied in.
HONDA

Post by HONDA »

He Miguel,

Sorry dat ik niet even terugkwam in Brielle om een praatje te maken maar er wilde iemand een keer met een ITR meerijden. Eén rondje MV en hij is nu overtuigd.... de S13 gaat ooit de deur uit voor een ITR.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Guest

Post by Guest »

Hey man,
Had je idd wel terug verwacht maar is no problem hehehe
Was daar tot een uur of half 7, heel heeeel veel info gekregen!
Allemaal coole gasten daarzo.
Dimer

Post by Dimer »

cool :D

het installeren is een shit werk he! Heb jij in lage toeren als je gas loslaat ook zo'n schor geluid? Alsof het een ouwe gast is die te lang heeft gerookt?

Wat heb je nog meer besteld?
Guest

Post by Guest »

Ik kan me niet herinneren dat ik een schor geluid hoorde als ik het gas los liet. Installeren is idd lastig maar ik denk dat als ik het weer moet doen dat ik het binnen 1 uur voor elkaar heb.
Ik wou een BC uitlaat maar aangezien mijn toekomstige tunings plannen hebben ze me die afgeraden. Heb nu een cat back besteld van HKS, daar zal ik meer aan hebben.
Voodoo

Post by Voodoo »

SlyDawg wrote:Ik kan me niet herinneren dat ik een schor geluid hoorde als ik het gas los liet. Installeren is idd lastig maar ik denk dat als ik het weer moet doen dat ik het binnen 1 uur voor elkaar heb.
Ik wou een BC uitlaat maar aangezien mijn toekomstige tunings plannen hebben ze me die afgeraden. Heb nu een cat back besteld van HKS, daar zal ik meer aan hebben.

En vertel Sly, wat zijn je toekomstplannen dan? :shock:
Guest

Post by Guest »

Toekomst plannen.....motorisch niet extreem, komt nog de k-pro, LSD, vliegwiel en koppeling....
Andere velgen zeker, heb gister voor het eerst gevoeld hoe licht een velg kan zijn, de mijne zijn veels te zwaar dus staat ook op me lijst.
big brake kit van stop tech, zal het niet echt nodig hebben maar vind het heel stoer staan en behalve dat, sneller stoppen.
o ja, spruitstuk met evt katvervanger.
ik vergeet vast nog een paar kleine dingetjes....
met de k-pro zal de begrenzer worden verzet naar zo'n 9000rpm, indien nodig dus andere klepveren/schotels.
Niet zo extreem dus. Uiteindelijk nog de mugen voor bumper.
Ben me nu een beetje aan het verdiepen op de k-pro mogelijkheden.
Moet weer gaan sparen nu, centjes zijn op.
Ik heb goede dingen gehoord over de HKS maar heeft een van jullie er ook ervaring mee of zo??
Dimer

Post by Dimer »

Ik heb eigenlijk hetzelfde lijstje als jij :D

Maar in plaats van de Stoptech kit wil ik liever een Tein Superstreet setje.

Weet jij wat de K-Pro kost? Wss iets van rond de 1000 ofzo?
Guest

Post by Guest »

ja, ik dacht rond de 1000-1300euro
Type-S-Boy

Post by Type-S-Boy »

Als jullie ooit nog iets overhouden :wink: :lol:
Civic Type S
DC2

Post by DC2 »

SlyDawg wrote:ja, ik dacht rond de 1000-1300euro

Wat is k-pro?
Dimer

Post by Dimer »

volledig instelbare ECU van Hondata
Guest

Post by Guest »

Je kan hem volledig programmeren op je motorische modificaties en mocht je later weer iets aanpassen dan kan je hem weer herprogrameren op die aanpassingen.
Dimer

Post by Dimer »

helemaal top dus :D
DC2

Post by DC2 »

Bedankt. :-)
Locked