Dimer :)
-
Re: Dimer :)
[quote="""]Hey,
welkom Dimer
Ik moet nog het inschrijfformulier van de club opsturen. Maar ik stel me toch even voor
Ik heb je civic wel gezien , alleen door de drukte vergeten om me even voor te stellen.dus bij deze welkom, en ik zie je insschrijfformulier wel verschijnen.
Have Fun :lol:
p.s. leuk spul bij jullie op de inrit !! echte Honda die hards
greets AccordR
welkom Dimer
Ik moet nog het inschrijfformulier van de club opsturen. Maar ik stel me toch even voor

Ik heb je civic wel gezien , alleen door de drukte vergeten om me even voor te stellen.dus bij deze welkom, en ik zie je insschrijfformulier wel verschijnen.
Have Fun :lol:
p.s. leuk spul bij jullie op de inrit !! echte Honda die hards
greets AccordR
- Gaskleppie
- Gaskleppie
weer even wat nieuws uit deze hoek
Zoals jullie weten heb ik sinds kort een Comptech ICE box, daar ben ik erg tevreden mee :lol:
Om het hele I/H/E traject compleet te maken heb ik weer wat leuks besteld :twisted:
de DC Sports Race header. De catalysator is er niet meer, dus veel stiller zal de auto er niet van worden :lol:

Zoals jullie weten heb ik sinds kort een Comptech ICE box, daar ben ik erg tevreden mee :lol:
Om het hele I/H/E traject compleet te maken heb ik weer wat leuks besteld :twisted:
de DC Sports Race header. De catalysator is er niet meer, dus veel stiller zal de auto er niet van worden :lol:
- Gaskleppie
- Gaskleppie
- Gaskleppie
nummer 1:
De 02 sim kan je hier https://www.casperselectronics.com/ kopen voor $69,-
En wat is het grote verschil tussen de keramische en de SS versie?
N77_CEJ wrote:There are a few that have had a DC header including myself and its a big improvement, you will feel the difference as soon as you get it on there.
I take it you have an exhaust already ?
The CEL light will cause the light on the dash to come on, but doesn't do anything other than show the light on the dash all the time, unless u reset the ECU every time, or an O2 Sim will get rid of the light.
Carl
De 02 sim kan je hier https://www.casperselectronics.com/ kopen voor $69,-
En wat is het grote verschil tussen de keramische en de SS versie?