Hallo allemaal,
Die gozer met die Type-S dat ben ik dus...
Ik zal mezelf even voorstellen.
Je zult misschien denken wat een vreemde nick voor een Honda rijder. Dat komt omdat ik al een paar jaar behoorlijk actief ben op het forum van Extreme Machines. Op de meetings was ik altijd te vinden in onze tweede auto een Peugeot 206 Gti, dit omdat mijn andere auto, een Ford Mondeo First Edition met 125 pk-tjes met de beste wil van de wereld geen Extreme Machine te noemen is.
Sinds eind januari mag ik mij echter de zeer gelukkige eigenaar noemen van de grijze Type-S die op de foto's hierboven te zien is. Ten opzichte van de Mondeo is het rijden met de Type-S echt een wereld van verschil. De power en de soeplesse van de auto zijn (voor mij dan...) echt fenomenaal. Ook wat betreft het uiterlijk van de auto heb ik niets te klagen, ik vind hem werkelijk schitterend. Gezien de vele complimenten die ik van vrienden, collega's, maar ook willekeurige voorbijgangers krijg ben ik niet de enige die daar zo over denkt.
Hoewel je de nieuwe Accord nog maar weinig ziet heb ik er toch voor gezorgd dat de mijne er net even anders uitziet. Dit heb ik gedaan door de optionele 17" Honda wielen en het verlagen met de Honda veren+dempers. Binnenin de auto heb ik de boel een beetje opgefleurd met de aluminium (plastic eigenlijk... :? ) strips.
Omdat het een auto van de baas is zal ik er verder weinig aan doen, hoewel het toch wel een beetje begint te kriebelen...
Groeten,
Richard
Accord Type-S
He welkom hier Richard! Zonder dat je het wist een topic over je wagen...
*grijns*
Het blijft een mooi ding, hou hem heel. Ik zie je morgen!
*grijns*
Het blijft een mooi ding, hou hem heel. Ik zie je morgen!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007