Yoshi
Re: Yoshi
Pak je nog wel terug met je auwdieej diesel tjoening hehe.
Heb de auto inmiddels ook al helemaal gepolijst. Verscheel is nu echt DUIDELIJK te zien.
Hij was erg mat, maar nu is ze echt als nieuw! heb ook de rubbers uit het dak gehaald, motorruimte een beetje aangepakt, interieur helemaal gedaan.
Morgen nog even een beugeltje maken voor de RSM, en radio inbouwen.
Hier een foto van het verscheel op het dak. Links is mat en rechts is gepolijst. Dit was trouwens pas stap 1 met polijsten dus glimt nu echt als een malle!

Heb de auto inmiddels ook al helemaal gepolijst. Verscheel is nu echt DUIDELIJK te zien.
Hij was erg mat, maar nu is ze echt als nieuw! heb ook de rubbers uit het dak gehaald, motorruimte een beetje aangepakt, interieur helemaal gedaan.
Morgen nog even een beugeltje maken voor de RSM, en radio inbouwen.
Hier een foto van het verscheel op het dak. Links is mat en rechts is gepolijst. Dit was trouwens pas stap 1 met polijsten dus glimt nu echt als een malle!

Bedankt allen. @ Laurenz, 3e stap polijst middel is op 
Zojuist ook een beetje het motorruimte gedaan, Radio geinstalleerd.
Nu aleen nog de wielen omwisselen & schroefset fixen want er zit speling in de tophat! Terwijl alles goed vast zit.

Zojuist ook een beetje het motorruimte gedaan, Radio geinstalleerd.
Nu aleen nog de wielen omwisselen & schroefset fixen want er zit speling in de tophat! Terwijl alles goed vast zit.
Hier een aantal pics die ik zojuist gemaakt heb! Vanavond ga ik de schroefset even nakijken.. Aankomende week misschien laten uitlijnen en even wat dikkere bandjes erop.. Er zit nu 45 op en dat vind ik te plat.. Denk dat het 50/55 gaat worden! Ik raak nu ook elke drempel lichtjes dus even wat dikkere bandjes erom! ( Liefst 2e hands, aangezien de wielen van de winter gecoat worden! )

Dc2's blijven dik en met name deze =) door de polijstbeurt is deze velen malen opgeknapt
- Rise 'n Shine! -
-
Een van de dikste hiero!!
Zeer net
Eyebrows zou het nog dikker maken denk ik.

Zeer net

Eyebrows zou het nog dikker maken denk ik.

Hondacivic wrote:Een van de dikste hiero!!
Really ? Het is een stock DC2 met TE37's
Zit een vergelijkbare hier op het forum ook met witte TE37s
'98 JDM Integra Type-R