Jo& wrote:Johnny, heb je ooit eerder op het circuit gereden? Zo nee, niet doen. Eerst eens met iemand meerijden en overwegen een instructie te doen of prodrive etc.
Zo wel, dan zou ik het nog niet doen maar ok ik kan het je niet met harde argumenten afraden.
Je kunt die stickers eerst bijv op je broek plakken en dan op de auto. En je auto waxen dan hecht het slecht. Evt eraf halen mbv fohn...
Hoi Joanne,
Bedankt voor je berichtje. Even wat achtergrond: Ik heb 10 jaar mijn rijbewijs maar nog nooit met mijn eigen auto op circuit gereden, maar ik heb wel een driving experience op zandvoort gedaan met zelf rijden met bmw 1 serie, porsche, lamborghini..nu mocht je daarmee helemaal niet hard, maar ik weet precies wat auto's en zo ook mijn eigen auto doen op de limiet. Ik heb beide veel ervaring met voorwiel- en achterwielaandrijving, heb erg veel kilometers gemaakt met vrij vermogende bmw's...altijd leuk in de regen

Ook kart ik sinds mijn kinderjaren en ik zet altijd wel weer een dagrecord neer.
Ik ben extreem voorzichtig met de EK9, dat heb je onderhand wel door. Ik denk mezelf en mijn capaciteiten (of het gebrek eraan

) goed te kennen, maar ben wel op mijn hoede voor medeweggebruikers met vrij rijden..dat op basis van verhalen, al hoorde ik van Tim (XavCtr) dat het met Automaxx events goed te doen was.
Ik waardeer je bericht en begrijp goed dat je het afraadt als ik nog niet eerder op het circuit zou hebben gereden. Ik ben wel benieuwd naar je argumenten/gevoel waarom je het zou afraden ook als ik wel ervaring heb. Wat ik zelf vervelend vind: het gebrek aan verzekering en de kans op steenslag, rubber, en andere troep op de baan.
De auto zal ik voor het event in elk geval netjes in de wax zetten

En die tip van de broek vind ik ook geweldig, thanks!