Uitdeukdag verzet
Re: Uitdeukdag
Heb gelukkig niets om uit te deuken,maar kom wel even buurten.
Ook wel gelukkig hoor dat er niet meer mensen met deukjes zijn :thumbs:
Deukjes zijn niet leuk!
Deukjes zijn niet leuk!
We kunnen Tenck in ieder geval als "Joker" inzetten. Hebben we er net te weinig is hij welkom. :twisted:
Jo& wrote:Nou mensen 9 autos die uitgedeukt moeten worden... Dat zijn er eigenlijk op het randje net te weinig. Zeker als er bijv 2 mensen op die datum niet kunnen. Dan houden we er 7 over.
Hopelijk zijn er nog meer mensen die van wat deukjes af willen!
Deus Ex Machina!
unicorn wrote:We kunnen Tenck in ieder geval als "Joker" inzetten. Hebben we er net te weinig is hij welkom. :twisted:Jo& wrote:Nou mensen 9 autos die uitgedeukt moeten worden... Dat zijn er eigenlijk op het randje net te weinig. Zeker als er bijv 2 mensen op die datum niet kunnen. Dan houden we er 7 over.
Hopelijk zijn er nog meer mensen die van wat deukjes af willen!
Prima
Sorrie voor kort antwoord, ik heb helaas in de ctr ook deukjes.
martijn wrote:Sorrie voor kort antwoord, ik heb helaas in de ctr ook deukjes.
Heb je gestemt??
En Tenk, heb je gestemt?
Ik ga zo even kijken hoeveel het er precies zijn.
Ik kwam tot 5, maar de Scooby is lekker smerig door alle sneeuw, modder en pekel, dus daar kunnen ook nog verrassingen onder zitten.
Jep, die van mij heeft er sowieso 1 waar ik me erg aan stoor..
Hmm,.. na het poetsen blijken er toch heel wat meer deukjes in te zitten.
Ik had opgegeven 1-2, maar zullen er eerder 5 zijn...
Ik had opgegeven 1-2, maar zullen er eerder 5 zijn...
Deus Ex Machina!
ik heb een paar (3tal) deukjes in men ATR zijn dak ik wil wel komen als het niet te ver in NL is en in een weekend :) (maar niet het weekend van 1 mei dan verhuis ik) maar ben (nog) geen lid (hoe lid worden trouwens?)
- vtec vince
vabueli wrote:ik heb een paar (3tal) deukjes in men ATR zijn dak ik wil wel komen als het niet te ver in NL is en in een weekend (maar niet het weekend van 1 mei dan verhuis ik) maar ben (nog) geen lid (hoe lid worden trouwens?)
Eventjes hier klikken dan http://www.type-r.nl/club.htm
Rechts in het rode vak :thumbs:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
wanneer en waar is die dag? ik heb een 3tal deukjes in men dak :((((
" wrote:ik heb een paar (3tal) deukjes in men ATR zijn dak ik wil wel komen als het niet te ver in NL is en in een weekend :) (maar niet het weekend van 1 mei dan verhuis ik) maar ben (nog) geen lid (hoe lid worden trouwens?)
Eventjes hier klikken dan http://www.type-r.nl/club.htm
Rechts in het rode vak :thumbs:
thx, zal het later eens goed bekijken want ben nu eventjes bezig
@Joanne, Volgens mij hebben we aardig wat gegadigden. Denk je dat je een datum kunt plannen met de uitdeuker?
Deus Ex Machina!
- johnny1911
Ik ben geinteresseerd, heb nog wat storende deukjes van andermans deuren in mijn zijkant.. Ik ben uiteraard wel afhankelijk van datum/locatie, ik hoor het graag!