Verschil 4-1 exheaust header t.o.v. 4-2-1 exheaust header?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

Yup, het is merkbaar, probeer maar eens een ETD :)
Gianni
Posts: 219
Joined: Fri Aug 20, 2010 4:59 pm

Post by Gianni »

Niet dat het erg is hoor, ik heb liever dat het wat trilleriger in de auto word dan dat er iets stuk gaat.

Heb jij je inserts zelf geplaatst? of heb je dit laten doen btw.
Gijs
Posts: 139
Joined: Fri May 09, 2008 7:30 am

Post by Gijs »

Het is zelf te doen als je wat handig bent en het juiste materiaal hebt.

Ik heb wat geholpen bij mijn garagist.
ITR1609
Posts: 129
Joined: Mon Oct 20, 2008 3:50 pm
Contact:

Post by ITR1609 »

Ze zeggen rood voor straat/circuit en zwart voor straat gebruik.
Dit is totaal niet zo. Ze zijn beide net zo stug. Alleen heeft de zwarte versie er graphite inzitten waardoor deze rubbers niet gaan piepen. Dat is het enige verschil.

Met andere woorden kan je dus beter de zwarte versie nemen.
Meeste mensen nemen rood omdat ze dit wat mooier/exclusiever vinden..
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

ITR1609 wrote:Ze zeggen rood voor straat/circuit en zwart voor straat gebruik.
Dit is totaal niet zo. Ze zijn beide net zo stug. Alleen heeft de zwarte versie er graphite inzitten waardoor deze rubbers niet gaan piepen. Dat is het enige verschil.

Met andere woorden kan je dus beter de zwarte versie nemen.
Meeste mensen nemen rood omdat ze dit wat mooier/exclusiever vinden..


Dat is afhankelijk van de fabrikant van de rubbers.
Gianni
Posts: 219
Joined: Fri Aug 20, 2010 4:59 pm

Post by Gianni »

@ITR1609 ik heb net de rode rubbers in huis gehaald.... :-?

@slydaweg het zijn energy suspension mounts
ITR1609
Posts: 129
Joined: Mon Oct 20, 2008 3:50 pm
Contact:

Post by ITR1609 »

slydawg wrote:
ITR1609 wrote:Ze zeggen rood voor straat/circuit en zwart voor straat gebruik.
Dit is totaal niet zo. Ze zijn beide net zo stug. Alleen heeft de zwarte versie er graphite inzitten waardoor deze rubbers niet gaan piepen. Dat is het enige verschil.

Met andere woorden kan je dus beter de zwarte versie nemen.
Meeste mensen nemen rood omdat ze dit wat mooier/exclusiever vinden..


Dat is afhankelijk van de fabrikant van de rubbers.


Ik heb het nu puur over de fabrikant "Energy Suspension", niet over andere fabrikanten
Gianni
Posts: 219
Joined: Fri Aug 20, 2010 4:59 pm

Post by Gianni »

Dus ik kan ervan uitgaan dat mijn rubbers gaan piepen...
User avatar
sigur
Posts: 655
Joined: Wed Jun 25, 2008 1:35 pm

Post by sigur »

Heb al 2 jaar rode ES inzitten en heb nog geen gebied gehoord. :wink:
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

@ ITR1609, Oke, dacht dat je algemeen bedoelde maar klopt idd over de energy suspension.

@ Gianni, Rubbers gaan niet piepen, althans de kans is heel klein, ik heb zelf de zwarte en rode gehad en nooit gepiep gehad, voor meerder geinstaleerd en nooit wat gehoord over gepiep.
Wordt ook vet bij geleverd dus goed insmeren.
Gianni
Posts: 219
Joined: Fri Aug 20, 2010 4:59 pm

Post by Gianni »

Volgens mij heb ik geen vet gezien in het pakketje, ik zal nog eens goed kijken.
Goed dat je het zegt.

p.s. wat heb ik voor vet nodig als het er niet bijzit?
User avatar
slydawg
Posts: 3684
Joined: Tue Jun 14, 2005 12:23 pm

Post by slydawg »

Dat vet dat er normaliter bijzit is een apart soort vet, verschrikkelijk kleverig.
Durf alleen niet te zeggen als het er bij de motor inserts ook bijzit, volgens mij niet.
Locked