Verschil 4-1 exheaust header t.o.v. 4-2-1 exheaust header?
Ze zeggen rood voor straat/circuit en zwart voor straat gebruik.
Dit is totaal niet zo. Ze zijn beide net zo stug. Alleen heeft de zwarte versie er graphite inzitten waardoor deze rubbers niet gaan piepen. Dat is het enige verschil.
Met andere woorden kan je dus beter de zwarte versie nemen.
Meeste mensen nemen rood omdat ze dit wat mooier/exclusiever vinden..
Dit is totaal niet zo. Ze zijn beide net zo stug. Alleen heeft de zwarte versie er graphite inzitten waardoor deze rubbers niet gaan piepen. Dat is het enige verschil.
ITR1609 wrote:Ze zeggen rood voor straat/circuit en zwart voor straat gebruik.
Dat is afhankelijk van de fabrikant van de rubbers.
slydawg wrote:ITR1609 wrote:Ze zeggen rood voor straat/circuit en zwart voor straat gebruik.
Dat is afhankelijk van de fabrikant van de rubbers.
Ik heb het nu puur over de fabrikant "Energy Suspension", niet over andere fabrikanten
@ ITR1609, Oke, dacht dat je algemeen bedoelde maar klopt idd over de energy suspension.
@ Gianni, Rubbers gaan niet piepen, althans de kans is heel klein, ik heb zelf de zwarte en rode gehad en nooit gepiep gehad, voor meerder geinstaleerd en nooit wat gehoord over gepiep.
Wordt ook vet bij geleverd dus goed insmeren.
@ Gianni, Rubbers gaan niet piepen, althans de kans is heel klein, ik heb zelf de zwarte en rode gehad en nooit gepiep gehad, voor meerder geinstaleerd en nooit wat gehoord over gepiep.
Wordt ook vet bij geleverd dus goed insmeren.