FN2 - Plannen in Maart ... laatste pagina

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
User avatar
Vtequila
Posts: 541
Joined: Mon Dec 20, 2010 7:27 pm
Contact:

Post by Vtequila »

Dat noem ik geen "kleine update", mooie spullen erbij zeg ;)
- Rise 'n Shine! -
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

HONDA wrote:Nice, in maart maar eens meeten. Aankomende week wordt niets aangezien je midden in de week vertrekt. :D


Ok, Maart ben ik normaal in het land rond de 2de, maar ik moet wel een dag of 2-3 naar CPL in UK voor wat meer power :wink:
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

[quote="Vtequila"]Dat noem ik geen "kleine update", mooie spullen erbij zeg ]

Dank je :D
suby555
Posts: 113
Joined: Sun Mar 26, 2006 2:23 pm

Post by suby555 »

Mooi materiaal!!

Goed gemonteerd ook :-)
Subaru Impreza WRX 2004,BMW M3 e30 1988 en euh...geen Type-R sorry!
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Sjow jij bent lekker bezig!
vtecmoon
Posts: 1188
Joined: Thu Mar 09, 2006 10:53 pm

Post by vtecmoon »

dat zijn mooie kerstkadootjes!
daxcer
Posts: 88
Joined: Sun Jul 18, 2010 12:21 am

Post by daxcer »

zeer mooi gedaan dat carbon ziet er heel erg goed uit, felicitaties voor je vriend zijn werk.
Blijft ook heel mooi die fn2 in het wit
Machiel.
Posts: 210
Joined: Sat Dec 20, 2008 3:48 pm

Post by Machiel. »

Dat is inderdaad geen klein update'je... Wielen zijn ook een zeer mooie en goede aankoop!
MFrame Autosport
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Post by ITR1217 »

Nieuwe afspraak gemaakt bij CPL in UK op 20 Maart als ik terug in Belgie ben voor het volgende :

Toda cams
Valve springs
Titanium retainers
Toda cam chain tensioner
CPL manifold
RRC
Balance shaft delete kit
Fuel rail
Spring bases and valve stem seals
Tuning op Dyno van de hondata

Hopelijk zal dit een leuke upgrade zijn want het supercharger idee is van tafel door de bekrompenheid van de Belgische staat.
Die veel strenger gaat worden en de motor van de FN2 ligt anders dan in mijn ITR dus SC ligt in het zicht :(

Ik hoop dat ik in de toekomst geen last krijg met ITR :-?

Anyway, keep you updated 8)
User avatar
ChristopheR
Posts: 455
Joined: Tue Apr 21, 2009 6:04 pm

Post by ChristopheR »

Schoon project!! :-)
bertje
Posts: 169
Joined: Sat Feb 25, 2012 3:01 pm

Re:

Post by bertje »

Hopelijk zal dit een leuke upgrade zijn want het supercharger idee is van tafel door de bekrompenheid van de Belgische staat.
Die veel strenger gaat worden en de motor van de FN2 ligt anders dan in mijn ITR dus SC ligt in het zicht :(

Ik hoop dat ik in de toekomst geen last krijg met ITR :-?

Anyway, keep you updated 8)[/quote]
'de bekrompenheid van de Belgische staat.'
waar heeb je dit ergens gelezen /gezien ?
ITR1217
Posts: 571
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:59 am

Re: FN2 - Plannen in Maart ... laatste pagina

Post by ITR1217 »

Ik heb dit niet gelezen maar uit goede bron vernomen ...
culasse
Posts: 616
Joined: Thu Jan 31, 2008 8:36 pm

Re: FN2 - Plannen in Maart ... laatste pagina

Post by culasse »

Mooie upgrades. Daarmee komt je wagen straks goed van zijn plek. Ik zou ook nog een paar RDX 440 cc verstuivers monteren als ik je was. Anders lopen je injector duty cycles straks erg hoog op.

Paul.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Re: FN2 - Plannen in Maart ... laatste pagina

Post by Sinister »

Wat is het resultaat van die mods feitelijk? Dyno?
En die duty cycles maakt niet veel uit, nog nooit probs mee gehad op mijn OEM injectoren met 240 pk EP3
Locked