FN2 - Plannen in Maart ... laatste pagina
Nieuwe afspraak gemaakt bij CPL in UK op 20 Maart als ik terug in Belgie ben voor het volgende :
Toda cams
Valve springs
Titanium retainers
Toda cam chain tensioner
CPL manifold
RRC
Balance shaft delete kit
Fuel rail
Spring bases and valve stem seals
Tuning op Dyno van de hondata
Hopelijk zal dit een leuke upgrade zijn want het supercharger idee is van tafel door de bekrompenheid van de Belgische staat.
Die veel strenger gaat worden en de motor van de FN2 ligt anders dan in mijn ITR dus SC ligt in het zicht
Ik hoop dat ik in de toekomst geen last krijg met ITR :-?
Anyway, keep you updated 8)
Toda cams
Valve springs
Titanium retainers
Toda cam chain tensioner
CPL manifold
RRC
Balance shaft delete kit
Fuel rail
Spring bases and valve stem seals
Tuning op Dyno van de hondata
Hopelijk zal dit een leuke upgrade zijn want het supercharger idee is van tafel door de bekrompenheid van de Belgische staat.
Die veel strenger gaat worden en de motor van de FN2 ligt anders dan in mijn ITR dus SC ligt in het zicht

Anyway, keep you updated 8)
Re:
Anyway, keep you updated 8)[/quote]
'de bekrompenheid van de Belgische staat.'
waar heeb je dit ergens gelezen /gezien ?

Anyway, keep you updated 8)[/quote]
'de bekrompenheid van de Belgische staat.'
waar heeb je dit ergens gelezen /gezien ?
Re: FN2 - Plannen in Maart ... laatste pagina
Ik heb dit niet gelezen maar uit goede bron vernomen ...
Mooie upgrades. Daarmee komt je wagen straks goed van zijn plek. Ik zou ook nog een paar RDX 440 cc verstuivers monteren als ik je was. Anders lopen je injector duty cycles straks erg hoog op.
Paul.
Paul.
Wat is het resultaat van die mods feitelijk? Dyno?
En die duty cycles maakt niet veel uit, nog nooit probs mee gehad op mijn OEM injectoren met 240 pk EP3
En die duty cycles maakt niet veel uit, nog nooit probs mee gehad op mijn OEM injectoren met 240 pk EP3