Hayvan's ITR
-
Hayvan wrote:Vleugels hebben op dit moment geen prioriteit, kan namelijk gewoon in en uit stappen zonder te "patsen" :lol:
Maar voor volgend seizoen gaan ze er zeker af, onnodig gewicht moeten we niet hebben op het circuit ^^
Oke dan!

-
In mijn ogen op een negatieve manier jammer genoeg
Maarja, zal van de week proberen de rode skirts eronder te leggen.
Verder heb ik een setje USDM achterlichten besteld
Heel wat I.C.E.
Gordels/towhooks/track necessities
Carbon di-noc folie voor het dak
Wordt binnenkort afgesteld en er staat ook nog een trip naar Engeland geplanned aangezien een maat van me een paar leuke JDM ITR's binnenkrijgt met hip spul erop
.
Zit ook nog erg te twijfelen kwa velgen, heb nu een setje 17" EP3 maar dat is imo net iets té groot.
Over een paar maanden zit ik weer in de states waar ik toch stiekem opzoek ga naar een set Gram Lights.
Mocht dat niet lukken een set TE37 of iets in die trant (advice :P?)

Maarja, zal van de week proberen de rode skirts eronder te leggen.
Verder heb ik een setje USDM achterlichten besteld
Heel wat I.C.E.
Gordels/towhooks/track necessities
Carbon di-noc folie voor het dak
Wordt binnenkort afgesteld en er staat ook nog een trip naar Engeland geplanned aangezien een maat van me een paar leuke JDM ITR's binnenkrijgt met hip spul erop

Zit ook nog erg te twijfelen kwa velgen, heb nu een setje 17" EP3 maar dat is imo net iets té groot.
Over een paar maanden zit ik weer in de states waar ik toch stiekem opzoek ga naar een set Gram Lights.
Mocht dat niet lukken een set TE37 of iets in die trant (advice :P?)
Vandaag weer even aan de ITR kunnen werken,
Paar kleine gebreken kunnen fixen ^^
Remklauw klemde een beetje
En verder ook eindelijk de rode skirts eronder kunnen doen;
Zo staat er nu dus bij
Heb ook OEM ITR velgen opgehaald bij Gaskleppie, deze liggen nu bij de spuiter (worden gunmetal grey gespoten).
Dat zal dan in de loop van de week eronder komen.
Paar kleine gebreken kunnen fixen ^^
Remklauw klemde een beetje

En verder ook eindelijk de rode skirts eronder kunnen doen;

Zo staat er nu dus bij

Heb ook OEM ITR velgen opgehaald bij Gaskleppie, deze liggen nu bij de spuiter (worden gunmetal grey gespoten).
Dat zal dan in de loop van de week eronder komen.
Mooi mooi mooi, damn!
Nu die originele velgen eronder en het is echt weer een super mooie auto. Rood staat haar echt goed. Respect dat er weer OEM Gunmetal Grey 15" onder komt! Zoals het hoort!
Nu wil ik er wel graag een keer samen met de gele foto's gaan maken. Dat moet heerlijk hard afsteken!
Goed bezig! Dikke :thumbs:
Nu die originele velgen eronder en het is echt weer een super mooie auto. Rood staat haar echt goed. Respect dat er weer OEM Gunmetal Grey 15" onder komt! Zoals het hoort!
Nu wil ik er wel graag een keer samen met de gele foto's gaan maken. Dat moet heerlijk hard afsteken!
Goed bezig! Dikke :thumbs:
Dank u =D
Kan ook eerlijk gezegd niet wachten om het totaal plaatje te zien, met de nieuwe rims.
Het heeft lang geduurd en wat moeite gekost maar ben toch wel trots om te zeggen dat ik van dit:
Naar het resultaat hierboven ben gegaan ^^
Optisch is ze nu zo goed als klaar, nu gaan we haar motorisch aanpakken en dan gebruiken waar ze voor gemaakt is.
The Track =D
Fotoshoot klinkt goed!, eind maart gaat ze naar een Detailer zodat ik het minimale kleurverschil (Gotta love Red :P) eruit kan krijgen.
Daarna kunnen we foto's maken tot we erbij neervallen ^^
Kan ook eerlijk gezegd niet wachten om het totaal plaatje te zien, met de nieuwe rims.
Het heeft lang geduurd en wat moeite gekost maar ben toch wel trots om te zeggen dat ik van dit:

Naar het resultaat hierboven ben gegaan ^^
Optisch is ze nu zo goed als klaar, nu gaan we haar motorisch aanpakken en dan gebruiken waar ze voor gemaakt is.
The Track =D
Fotoshoot klinkt goed!, eind maart gaat ze naar een Detailer zodat ik het minimale kleurverschil (Gotta love Red :P) eruit kan krijgen.
Daarna kunnen we foto's maken tot we erbij neervallen ^^
- vtec vince