Eerlijk is eerlijk..
Haal je rijbewijs.
En spaar voor je prelude.
Doe eerst eens rij-ervaring op voordat je een motorblok met aardig wat vermogen in een auto gaat lepelen.
Maar wil je een auto die af is dan kan je liever sparen voor een Prelude Type-S (Is een beetje de type R) van de prelude.
De auto is welleenswaar rechts gestuurd maar als je wat rij ervaring hebt dan is dat ook een peulen schilletje.
Je vind het geluid van de B18 mooi.
Als je een H22 of F22 een Cold Air Intake(CAI) opzet met een grote filter dan hoor je de motor het ook behoorlijk uitschreeuwen.
De B18 in een Zware auto als een prelude swappen loont niet echt.
De motor heeft minder koppel dan een H22 waardoor de motor meer moeite moet doen om de auto vooruit te trekken. i.v.m. een Integra /civic/delsol/crx etc.
En zoals al eerder is aangegeven, het kost je een vermogen om een B18 passend te krijgen in een prelude.
Het zijn leuke plannen.. maar het kost een vermogen en levert geen winst op als je het vergelijkt met een Prelude met H22 motor.
Dat geld dat je uitgeeft aan een swap en de aanschaf van de auto
Is al meer dan een Prelude Type-S.
Een Normale ( op de spoiler en bodykit na.... maar dat vind je misschien erg mooi) prelude met H22 heb je al voor een zachte prijs.
http://pistonheads.com/sales/2084247.htm
Wil je een "echte" prelude, de Mugen Type-S dan ben je wat duurder uit, maar alsnog goedkoper dan de swap en aanschaf van een prelude.
http://pistonheads.com/sales/1804485.htm
Je moet dan wel rechts (kunnen/willen) rijden.