Wat rijd nou beter de Leon turbo of de Civic type R??
Marco
Grapje zeker?
Dit was niet bedoelt als grapje. Dat de wegligging beter is begrijp ik wel maar ik heb eens meegereden in de Leon toen en de hoeveelheid koppel als de turbo inkwam was niet normaal :razz:
idd, veel koppel, had 350nm koppel op mijn leon, de civic heeft dan in vergelijk bijna niks, maar vind ook de ctr bij lage toeren (4,5,6de versnelling) lekker vooruit komen, voor het echt werk moet je idd boven de 6000 tpm gaan knallen!
vanmiddag het 3-stappen plan van meguiars gekocht, 1 - paint cleaner 2 - polish 3 - wax, was weer voor 60 euro met bijhorende pads maar het resultaat is meer dan super!! ook heb ik nog voor een paar tientjes een subwoofer en versterker op de kop getikt, gaat ook nog es flink hard ook nog.... Korte antenne zit er inmiddels ook op
tijd voor foto'sss!!!
de SRS catback + blok(je)
de superlekker zittende Type-R stoelen
subwoofer en versterker (caliber)
nu wil ik nog nieuwe zijknipperlichten, waar kan ik ergens heldere krijgen? ben ze nog niet echt tegen gekomen!
Zo zit je wel je wang uit. Ik weet niet hoe de staat van je stoelen zijn. Als je op een meet bent kijk eens rond naar wat stoelen en je weet wat ik bedoel.
CTR-driver-limburg wrote:
De kappen achter je spiegel zijn in kleur gespoten.
Je kunt van die OEM kapjes kopen waar je je tweeter gewoon in kwijt kan. Dus dan hoef je dat tweeter ding er niet op te plakken/boren etc.
Last time I checked zat dat SRS airbag er bij mij ook als ik het me goed herinner...