Welke koffie?
iVTEC-fab wrote:Senseo = :schieten:
echt één van de meest ranzige koffie imo
ehh Krups is net zo erg hoor. al die smaakjes. :cry:
gewoon (zelf) gemaalde bonen in zo een speciale pot (met filter) douwen.
cheap as fock (20E max), kan je geld aan goeie bonen besteden
zie onder!!
Rikster wrote:mijn koffie machine :worshippy:
-
Jo& wrote:Cafe Bar heeft ook een aantal van die slechte apparaten!
Klopt, wij hebben 2 van die apparaatjes voor het personeel beneje in de kantine... wat een drap, ik drink daar geen druppel van.
Op het kantoor hebben wij zo'n groot aparaat dat echte bonen gebrookt... verschil moet er wezen he..

iVTEC-fab wrote:"Jo&":lxbicxh4 wrote:Cafe Bar heeft ook een aantal van die slechte apparaten!
Klopt, wij hebben 2 van die apparaatjes voor het personeel beneje in de kantine... wat een drap, ik drink daar geen druppel van.
Op het kantoor hebben wij zo'n groot aparaat dat echte bonen gebrookt... verschil moet er wezen he..

Cafe Bar apparaten zijn vaak in kantines te vinden idd! Hoe oneerlijke :wink:
Voor het personeel van buiten wordt altijd 'ouderwets' potten DE filterkoffie gezet, vinden ze lekker. En anders duurt het ook wel erg lang uit een bonen malende machine koffie tappen.
Ik vind lekkere koffie belangrijk, voor klanten, leveranciers en eigen personeel.
Maar als ze er niet om zeuren tsja, kwestie van gewenning ook denk ik!
- Gaskleppie
- ChristopheR
-
- Gaskleppie
hardcorehonda wrote:Cafe bar !!!!! pfff ik begrijp niet dat die gasten uberhaup nog meedoen in de markt.
Wat een bocht is dat zeg!!!!!
Op de zaak hebben ze 2 van die automaten gehad (zwat/geel/wit van kleur)
Echt goor.... je ging er gewoon van aan de sch#t
Die ken ik idd ook maar al te goed.... Zo zijn er meer van. In principe is elk koffiezetapparaat dat als een accu boor klinkt compleet waardeloos!
Gaskleppie wrote:...Maare, in Italie kunnen ze pas koffie zetten. Waanzinnig! Kan geen apparaat tegen op!
Nou en of !
Een goede italiaanse koffie heeft een heerlijk stevige schuimkraag van ca. 1 cm dik en die blijft erop liggen tot op de laatste druppel. Als een dekentje wordt de koffie warm gehouden, afgetopt met een vleugje kaneel poeder.
Jum jum jum