Dimer wrote:"Wow een Ferrari!" *komt dichterbij* "Oh nee.... het is een Honda..."
Als ik een voorbeeld moet geven aan iemand met wat een NSX is dan zeg ik ook dat hij lijkt op een Ferrari en dan zeggen ze ja alleen aan de buitenkant ja dan reageer ik weer dat het weggedrag beter is en dan beginnen ze dom te lachen omdat ze niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is :lol:
En ik zou wel willen weten wie dat heeft gezegt dan :roll:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik merk het met de CTR wel heel sterk bij echt hoge snelheden dat hij veel downforce krijgt. Ligt voor mn gevoel dan erg stabiel (iig rechtdoor :wink: ) op de weg.
Jo& wrote:Ik merk het met de CTR wel heel sterk bij echt hoge snelheden dat hij veel downforce krijgt. Ligt voor mn gevoel dan erg stabiel (iig rechtdoor :wink: ) op de weg.
Ik heb tijd terug de vleugel gedemonteerd gehad en puur om dit te testen of hij echt nut had ben ik eens wat sportief aan rijden en het verschil merkte ik zeker!! Dus verwacht inderdaad wel dat het bij alle type-R's verschil geeft.
Maar laten we een beetje ontopic blijven ops:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Ik heb ook redelijk vaak als ik uitleg wat een Type R is snappen ze het niet of willen ze het niet geloven dat het een circuit auto is die gewoon bij de dealer te koop was.
Ik heb daarom de type R Folder in de auto liggen om het ze zelf te laten lezen.
-------------------------------------------------------------------------------
Ik krijg ook regel matig de vraag of die stoellen niet verschrikkelijk zijn om in te zitten.
:-?
Krijg natuurlijk vaak de vraag hoeveel pk's dat ding heeft. En als ik dan zeg 200pk's zonder turbo en dat uit een 1.8 dan kijken ze wel es raar op. Maar ja, that's Honda Power for y0 ass eh! :razz: Verders krijg ik haast alleen maar complimenten en respect, je weet toch!
Jo& wrote:Ik merk het met de CTR wel heel sterk bij echt hoge snelheden dat hij veel downforce krijgt. Ligt voor mn gevoel dan erg stabiel (iig rechtdoor :wink: ) op de weg.
Ik heb tijd terug de vleugel gedemonteerd gehad en puur om dit te testen of hij echt nut had ben ik eens wat sportief aan rijden en het verschil merkte ik zeker!! Dus verwacht inderdaad wel dat het bij alle type-R's verschil geeft.
Maar laten we een beetje ontopic blijven ops:
Sorry hoor maar de oem ep3 spoiler geeft echt geen downforce dat je gaat merken, een echte spoiler is voor hoge snelheid bochten niet voor rechte lijn stabiliteit, dat ligt grotendeels aan je uitlijning.