Wk: 2010
Inderdaad! Beter kunnen we het niet treffen volgens mij. Laat die aansteller maar lekker toekijken hoe wij er overheen walsen
Ik heb niks met die man maar respect heb ik er wel voor dat hij hem op die manier van de lijn haalt ten koste van een rode kaart. Er zat ook niks anders op want ze hadden verloren als hij hem door liet maar geweldig! Daarna nog die penalty missen. God wat zal die vent zich goed gevoeld hebben!
Overigens ook knap dat die andere dude van Ghana achter de bal kroop, nota bene als eeste, na die mislukte kans om Uruguay in de tweede verlenging naar huis te schoppen.

Ik heb niks met die man maar respect heb ik er wel voor dat hij hem op die manier van de lijn haalt ten koste van een rode kaart. Er zat ook niks anders op want ze hadden verloren als hij hem door liet maar geweldig! Daarna nog die penalty missen. God wat zal die vent zich goed gevoeld hebben!
Overigens ook knap dat die andere dude van Ghana achter de bal kroop, nota bene als eeste, na die mislukte kans om Uruguay in de tweede verlenging naar huis te schoppen.
- vtec vince
Echt geweldig hoe nederland het roer om heeft gegooit in de 2e helft.
Deze jongens hebben laten zien dat ze het in zich hebben om een ware kampioen te worden!
Ik verwacht dat de volgende wedstrijd ook gewonnen gaat worden.
Ze zullen het niet zo moeilijk krijgen als tegen brazil.
Het appeltje dat we nog te schillen hadden met brazil is gebeurd...met de duitsers hebben we een hele kist appels te schillen.
Ik hoop dan ook dat we tegen hun in de finale komen!
Deze jongens hebben laten zien dat ze het in zich hebben om een ware kampioen te worden!
Ik verwacht dat de volgende wedstrijd ook gewonnen gaat worden.
Ze zullen het niet zo moeilijk krijgen als tegen brazil.
Het appeltje dat we nog te schillen hadden met brazil is gebeurd...met de duitsers hebben we een hele kist appels te schillen.
Ik hoop dan ook dat we tegen hun in de finale komen!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
FOCKING GEWELDIG !!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Kan er een heel verhaal aan vast hangen maar dat staat toch al in de kranten ! Had wat moeite me bed uit te komen vanmorgen vroeg! :lol:
Na de wedstrijd met X man de haven in gedoken zoals afgesproken met me heldere harses uhu :lol:
Op naar de finale ! :stampen:
Kan er een heel verhaal aan vast hangen maar dat staat toch al in de kranten ! Had wat moeite me bed uit te komen vanmorgen vroeg! :lol:
Na de wedstrijd met X man de haven in gedoken zoals afgesproken met me heldere harses uhu :lol:
Op naar de finale ! :stampen:
-
Normaliter ben ik niet van het voetbal.
Boeit me stiekem ook niks. Vrijdag ook heerlijk in alle rust boodschappen kunnen doen.
Maar afgelopen zaterdag bij de ringwerken in Duitsland op een TV van 15 bij 8 meter Duitsland-Argentinië gezien.
Wat een vet sfeertje zo met 2500 duitsers en 8 nederlanders, waarvan 1 per toeval met een Argentinië shirt aan ^^
Boeit me stiekem ook niks. Vrijdag ook heerlijk in alle rust boodschappen kunnen doen.
Maar afgelopen zaterdag bij de ringwerken in Duitsland op een TV van 15 bij 8 meter Duitsland-Argentinië gezien.
Wat een vet sfeertje zo met 2500 duitsers en 8 nederlanders, waarvan 1 per toeval met een Argentinië shirt aan ^^
'98 JDM Integra Type-R
L4urenZ wrote:8 nederlanders, waarvan 1 per toeval met een Argentinië shirt aan ^^
Lol, talking about being at the wrong place at the wrong time...... with the wrong clothes :lol:
Ned. - Duitsland finale lijkt nu het meest waarschijnlijk.. De spanjaarden zullen geen roet in het eten van de Duitsers gooien verwacht ik.
Dan wordt het hoe dan ook een prachtfinale, met 2 mooi voetballende elftallen.
- vtec vince