Verkiezingen 2010

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Rikky

Post by Rikky »

Spons wrote:gisteravond zei die dat op tv
letterlijk met die woorden..

Hij heeft wel meer domme dingen gezegt net zoals de kopvoddentax.... Maar om aan het geloof van iemand te komen is triest... Geloof is iets persoonlijks...

Ik ben het ook niet eens met die man kwa die dingen, maar eens met zijn dingen die hij beloofde zoals de AOW op 65 jaar houden wat ook al lijkt te vervallen....
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Spons

Post by Spons »

we zullen wel zien wat het brengt :wink:
DH

Post by DH »

HONDA wrote:Die stempel is helaas ook vaak terecht. Kijk eens naar Opsporing Verzocht of bekijk eens de misdaadcijfers. Kijk eens naar de problematiek in de grote steden.

Nederland bestaat historisch gezien uit bepaalde normen en waarden. Of je dan een groene, gele of paarse huidskleur hebt zal me aan mijn reet roesten maar je hebt je wel enigszins aan te passen aan die cultuur.

De levenswijze van de islam staat regelrecht op onze (hoofdzakelijk) christelijke levenswijze en dat is niet eens erg maar wel als je in dit land stug vasthoudt aan die islamitische levenswijze. Ze nemen zichzelf ook veel te serieus. In de bijbel staat ook onzin genoeg maar je gelooft toch niet dat als ik morgen een serie spotprenten maak van Jezus, ik niet meer over straat kan omdat de Christenen mijn keel willen doorsnijden en mijn familie uitmoorden?

De islam loopt gewoon een paar honderd jaar achter en ook dat is weer niet erg maar wel als je dan in een Westers land gaat wonen. Waarom lees ik nooit over een groep Chinezen die voor overlast zorgen?

Er zijn circa 12 miljoen stemgerechtigden, daarvan hebben er 9 miljoen gestemd (75%). Van die 9 miljoen zijn 1,5 miljoen mensen het huidige beleid zat. Om die 1,5 miljoen mensen dan te bestempelen als dom en racistisch vind ik erg simpel. De gevestigde orde zit er al jaren en ze wisselen elkaar mooi af elke vier jaar maar er veranderd nooit wat. Hopelijk nu een keer wel...

Je hebt helemaal gelijk.
Zeker er moet wat veranderen want de integratie is mislukt maar dat is echt aan de politiek.

Een islamitische militair die zijn been verliest in dienst van ons land is voor mij NO GO.
De ruim 900 miljoen moslims beledigen is achtelijk.
Islamitische landen komen op en als je echt nederlands wil handelen moet je zaken met ze doen.
Die landen hebben een moeilijk verleden en de maatschapij is gewoon harder maar die komen er wel.
Christenen in Afrika zullen gemiddeld ook niet de makkelijkste zijn maar daar hebben we minder mee temaken.
Zelfde voor zuid-amerika toch niet bepaalt islamistisch en hoe word naar hun gekeken in de US? Gelijkenis?
Een harde aanpak heeft nergens gewerkt en zal nooit werken.
Je drijft ze in een hoekje en je maakt het erger.
Behandel de ander als jezelf dan kom je het verst.
Geef mensen de ruimte om te leven anders krijg je een Gaza.
We zijn gewoon bevoorrecht ons land is heilig en we moeten er trots op zijn in de plaats van te zijken.
Neem een kijkje buiten de E.U. en je schrikt je wezenloos.
Persoonlijke ervaring met het geweldadigste land op aarde.
Veel te oppervlakkig allemaal iedereen is anders gevormd door achtergrond ik weet zeker dat er meer zijn die het kunnen bevestigen.
Het heeft tijd nodig straks is het gewoon gemengt het is nooit anders geweest. Volksverhuizingen zijn er vanaf het begin der tijden.
Islamitische mensen nemen over het algemeen hun geloof iets serieuzer.
In de bijbel staan ook dingen....
Zwarte kousenvolk..
Laat iedereen we zijn individuen toch.

Demian.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Ha joh, als die Wilders door gaat zoals hij nu bezig is staat hij over 6 maanden lintjes te knippen bij een nieuwe moskee!

Hij laat nu stuk voor stuk zn standpunten al vallen. Lekker kiezers bedrog!
Eerst mooie beloften doen en zieltjes winnen, en daarna als je de stemmen hebt ze gelijk laten varen omdat je toch al wist dat je die beloften nooit erdoor kan krijgen als je eenmaal in het kabinet zit!

Grappige vent, maar compleet onbetrouwbaar als het om uitspraken en beloftes gaat!
LCR

Post by LCR »

HONDA wrote:
Waarom lees ik nooit over een groep Chinezen die voor overlast zorgen?

...

Stille genieters :twisted:
HONDA

Post by HONDA »

Hij laat nu stuk voor stuk zn standpunten al vallen.

Noem er eens twee dan...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
MLM

Post by MLM »

LCR wrote:
HONDA wrote:

...

Hahaha ...
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Noem er eens twee dan...

Eerst de kopvodden taks, en nu de aow wat een breekpunt bij hem was. Lekker breekpunt als je hem al laat vallen voor de besprekingen nog moeten beginnen..
mr. X

Post by mr. X »

Dat doet hij zeer bewust omdat hij anders bang is buiten de boot te vallen. Let maar op, zijn standpunt zal wel opvatten als er eenmaal gesproken met hem wordt.

Ze hebben hem namelijk niet persé nodig om een coalitie te vormen. Hij probeert hiermee coulant over te komen...
LCR

Post by LCR »

MLM wrote:
LCR wrote:
HONDA wrote:

...

Hahaha ...

Hingtai...
Je weet dat we niet in groepen werken,maar we werken met zijn miljarden samen :twisted: KABOEM!!!
MLM

Post by MLM »

LCR wrote:
MLM wrote:
LCR wrote:
HONDA wrote:

...

Hahaha ...

Hingtai...
Je weet dat we niet in groepen werken,maar we werken met zijn miljarden samen :twisted: KABOEM!!!

Hahaha, 我們中國人 we nemen de wereld op een andere manier over! :razz:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

MLM wrote:
LCR wrote:
MLM wrote:
LCR wrote:
HONDA wrote:

...

Hahaha ...

Hingtai...

Hahaha, 我]

Jullie vallen de economie van de wereld aan, ipv de maatschappij :razz:

*On topic;
Wilders, het blijft een aparteling. Zo'n politicus is nodig in nederland mensen, eigenlijk in ieder land. Je moet er tenminste 1 bij hebben zitten die geen blad voor zijn mond heeft, die durft te zeggen op TV wat de helft van de natie denkt.

Daarnaast moet je niet bang zijn voor hem. Als hij met een aparte regeling komt (bijv. kopvodde tax) moet dat nog wel door de twee kamers heen waar hij meer dan de helft van de stemmen moet krijgen. ..savvie? (Jack Sparrow)
Dus wees vooral niet te bang voor vele van zijn extreme uitspraken.

Aan de andere kant maakt hij zich ook hard voor meer Blauw op straat en net als VVD, niet bezuinigen in het politie korps. Ook heeft hij goede standpunten herstel van de economie, die redelijk stroken met de VVD.
Hij heeft dus ook goede dingen op zijn agenda staan.

Ik heb ook VVD gestemt vanzelfsprekend. Maar in mijn mening is Nederland echt toe een iets anders. PvdA moet is langs de zijlijn gaan zitten, want die Job Cohen vind ik echt maar niks. Job vind ik vele malen gevaarlijker voor Nederland dan Wilders. ik ben benieuwd of VVD, PVV en CDA samen de economie weer op gang weten te brengen. In mijn ogen hadden deze 3 partijen het beste beleid voor de economie.
MLM

Post by MLM »

Helemaal eens met ivtecfab!

Ik heb er zelf over nagedacht om op Wilders te stemmen, maar uiteindelijk is het toch VVD geworden. Reden waarom ik niet op Wilders heb gestemd, is omdat hij een aantal rare knapen achter zich heeft staan. En die zouden het kunnen verpesten.
jupke

Post by jupke »

Gaskleppie wrote:
Grappige vent, maar compleet onbetrouwbaar als het om uitspraken en beloftes gaat!

noem eens iemand op in de kamer die wel te vertrouwen is?
niemand,het zijn allemaal mafkezen.
ik ben het wel eens met wilders
vtec vince

Post by vtec vince »

Iedere politicus heeft zijn goede en slechte punten.
Persoonlijk vind ik meer blauw op straat niet nodig , laat ze eerst maar eens efficient werken ipv met sirenes aan friet te gaan halen omdat ie anders koud word.
Wat ik wel graag zou zien is dat er meer toezicht op de politie gehouden zou worden! ( en geen vriendjes politiek, maar een harde hand )
De zorg vind ik wel een belangrijk punt, bejaarde mensen die ons land zo'n beetje opgebouwd hebben worden nu in een verdom hoekje gestopt en mogen blij zijn als ze 2 x per week gewassen worden!
Verder mag er behoorlijk bezuinigd worden op de ambtenaren en hun wachtgeld ( afschaffen )...en alle gemeentes, scholen en andere dingen die van onze bleastingcenten worden gefinancierd eens goed onder de loep houden ( want er word veel te veel met onze belastingcenten gegooit ) .
En die verhoging van de aow leeftijd vind ik ook van de zotte...
zoveel werkelozen , en dan moeten wij langer doorwerken???!!!
Mogen wij meer pensioen premie gaan betalen , en als we straks zelf de leeftijd krijgen die nu vastegsteld is, dan zeggen ze bedankt voor het sponseren maar je mag werken totdat je er bij neervalt.

Ik hoop dat er nog ooit een politicus komt die al mijn zaken ook belangrijk vind , die gaat mijn stem krijgen...tot die tijd is het blanco stemmen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
LCR

Post by LCR »

Politiek is net een kinderspelletje....
Pvda is echt niks.....tijdens mijn schooljaren had mijn team een best moeilijke project voor hun op touw gezet. Het was voor de Pvda Regio West. Het was zo'n project waar kritieke punten boven water worden gehaald en wat blijkt........men was ver, :shock: ECHT HEEL ERUG VER :shock: ...verdwaald!!!!
Sinds die tijd heb ik zoiets van: als zulke mensen met zulke gedachte en werkwijze regeren, dan kan ik beter maar emigreren :evil:
juggie

Post by juggie »

MLM wrote:Helemaal eens met ivtecfab!

Ik heb er zelf over nagedacht om op Wilders te stemmen, maar uiteindelijk is het toch VVD geworden. Reden waarom ik niet op Wilders heb gestemd, is omdat hij een aantal rare knapen achter zich heeft staan. En die zouden het kunnen verpesten.

Voorlopig istie (very) Alive, stable and Kicking

Ik heb overigens de eerste vrouw op de lijst PVV gekozen (vrouwen doen het beter in de politiek is mijn mening :roll: )
MLM

Post by MLM »

juggie wrote:
MLM wrote:Helemaal eens met ivtecfab!

Voorlopig istie (very) Alive, stable and Kicking

Ik heb overigens de eerste vrouw op de lijst PVV gekozen (vrouwen doen het beter in de politiek is mijn mening :roll: )

Voorlopig wel, maar stel ze halen 76 zetels met het cda erbij, dan is er een idioot zoals hero brinkman nodig om nieuwe verkiezingen te organiseren.
Roy

Post by Roy »

Gaskleppie wrote:Ha joh, als die Wilders door gaat zoals hij nu bezig is staat hij over 6 maanden lintjes te knippen bij een nieuwe moskee!

Whahahaha!

Citeer Wilders:
"Minder criminaliteit en minder Islam dat is wat Nederland wil"

Ik ben met zijn eerste stelling wel eens, maar ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten en vooral geen religies bespotten.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

g-unit wrote:
Gaskleppie wrote:Ha joh, als die Wilders door gaat zoals hij nu bezig is staat hij over 6 maanden lintjes te knippen bij een nieuwe moskee!

Whahahaha!

Citeer Wilders:
"Minder criminaliteit en minder Islam dat is wat Nederland wil"

Ik ben met zijn eerste stelling wel eens, maar ik vind dat je mensen in hun waarde moet laten en vooral geen religies bespotten.

Dat is nou inderdaad wat me tegenstaat aan die man. De Islam is in de basis helemaal geen slecht geloof. Er zijn alleen te veel lui die de Islam ten onrechte gebruiken om hun agressie te rechtvaardigen.
Als je daar iets over kwijt wil, pak dan die lui aan en gebruik juist de wetten van de Islam om aan te geven dat DIE lui fout zitten en geef niet de Islam zelf de schuld.
Ik ben het ook met veel dingen eens die Wilders zegt, maar dat van de Islam is echt fout van hem en zolang hij dat blijft volhouden ben ik de laatste die op hem gaat stemmen.

Mijn broertje heeft een sterke interesse in welk geloof dan ook en heeft bijna elk geloofs boek van begin tot eind gelezen. Als iemand het kan weten is hij het wel. Het leuke is dat hij atheïst is dus hij is nog compleet onpartijdig ook....
Ik heb deze wijsheid dus niet van een vreemde...
Locked