HONDA wrote:Die stempel is helaas ook vaak terecht. Kijk eens naar Opsporing Verzocht of bekijk eens de misdaadcijfers. Kijk eens naar de problematiek in de grote steden.
Nederland bestaat historisch gezien uit bepaalde normen en waarden. Of je dan een groene, gele of paarse huidskleur hebt zal me aan mijn reet roesten maar je hebt je wel enigszins aan te passen aan die cultuur.
De levenswijze van de islam staat regelrecht op onze (hoofdzakelijk) christelijke levenswijze en dat is niet eens erg maar wel als je in dit land stug vasthoudt aan die islamitische levenswijze. Ze nemen zichzelf ook veel te serieus. In de bijbel staat ook onzin genoeg maar je gelooft toch niet dat als ik morgen een serie spotprenten maak van Jezus, ik niet meer over straat kan omdat de Christenen mijn keel willen doorsnijden en mijn familie uitmoorden?
De islam loopt gewoon een paar honderd jaar achter en ook dat is weer niet erg maar wel als je dan in een Westers land gaat wonen. Waarom lees ik nooit over een groep Chinezen die voor overlast zorgen?
Er zijn circa 12 miljoen stemgerechtigden, daarvan hebben er 9 miljoen gestemd (75%). Van die 9 miljoen zijn 1,5 miljoen mensen het huidige beleid zat. Om die 1,5 miljoen mensen dan te bestempelen als dom en racistisch vind ik erg simpel. De gevestigde orde zit er al jaren en ze wisselen elkaar mooi af elke vier jaar maar er veranderd nooit wat. Hopelijk nu een keer wel...
Je hebt helemaal gelijk.
Zeker er moet wat veranderen want de integratie is mislukt maar dat is echt aan de politiek.
Een islamitische militair die zijn been verliest in dienst van ons land is voor mij NO GO.
De ruim 900 miljoen moslims beledigen is achtelijk.
Islamitische landen komen op en als je echt nederlands wil handelen moet je zaken met ze doen.
Die landen hebben een moeilijk verleden en de maatschapij is gewoon harder maar die komen er wel.
Christenen in Afrika zullen gemiddeld ook niet de makkelijkste zijn maar daar hebben we minder mee temaken.
Zelfde voor zuid-amerika toch niet bepaalt islamistisch en hoe word naar hun gekeken in de US? Gelijkenis?
Een harde aanpak heeft nergens gewerkt en zal nooit werken.
Je drijft ze in een hoekje en je maakt het erger.
Behandel de ander als jezelf dan kom je het verst.
Geef mensen de ruimte om te leven anders krijg je een Gaza.
We zijn gewoon bevoorrecht ons land is heilig en we moeten er trots op zijn in de plaats van te zijken.
Neem een kijkje buiten de E.U. en je schrikt je wezenloos.
Persoonlijke ervaring met het geweldadigste land op aarde.
Veel te oppervlakkig allemaal iedereen is anders gevormd door achtergrond ik weet zeker dat er meer zijn die het kunnen bevestigen.
Het heeft tijd nodig straks is het gewoon gemengt het is nooit anders geweest. Volksverhuizingen zijn er vanaf het begin der tijden.
Islamitische mensen nemen over het algemeen hun geloof iets serieuzer.
In de bijbel staan ook dingen....
Zwarte kousenvolk..
Laat iedereen we zijn individuen toch.
Demian.