Alle gebruikers van HELL remleidingen opgelet!!!

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
FRENCH

Post by FRENCH »

damn,de mijne zijn net onderweg :cry:
dat zal dus goed controleren worden hé
BugsM

Post by BugsM »

Heb niet alles gelezen, maar wil toch het volgende kwijt. Is het niet gewoon de kunststof beschermmantel welke loslaat? Is het niet zo, dat er een RVS mantel om de slang zit, welke voor sterkte zorgt. Die hoes is alleen voor bescherming van het rvs. Natuurlijk mag dit niet, maar kan me voorstellen dat dit gevolg is na geknoei van remvloeistof op de slangen. Ben benieuwd of HEL er wat mee doet.
Zelf rijd ik niet met rvs slangen, mede ook omdat het weinig uitmaakt. Gewoon geregeld de vloeistof vervangen heeft meer nut. Het grappige is, dat na montage rvs slangen velen een harder pedaal hebben. Maar komt dit door de slangen of door ververste vloeistof!!!????
wesjes

Post by wesjes »

De kunstof die om de slang heen zit is niets anders om het er mooi uit te laten zien, de rvs leiding zal daardoor ook niet lekken.

Mocht het voorkomen dat de kunstof toch gebroken / gescheurd of iets is neem dan gwn contact op met HEL en dan krijg je gratis een replacement.
Maskertje

Post by Maskertje »

BugsM wrote:Heb niet alles gelezen, maar wil toch het volgende kwijt. Is het niet gewoon de kunststof beschermmantel welke loslaat? Is het niet zo, dat er een RVS mantel om de slang zit, welke voor sterkte zorgt. Die hoes is alleen voor bescherming van het rvs. Natuurlijk mag dit niet, maar kan me voorstellen dat dit gevolg is na geknoei van remvloeistof op de slangen. Ben benieuwd of HEL er wat mee doet.
Zelf rijd ik niet met rvs slangen, mede ook omdat het weinig uitmaakt. Gewoon geregeld de vloeistof vervangen heeft meer nut. Het grappige is, dat na montage rvs slangen velen een harder pedaal hebben. Maar komt dit door de slangen of door ververste vloeistof!!!????

Komt echt door de leidingen. Ook al is je vloeistof 1000 jaar oud, dat heeft er niets mee te maken, ook niet dat er zomaar lucht in je systeem kan ontstaan. Consistentie van remvloeistof verandert wel waardoor hij sneller zij kookpunt bereikt.
Locked