Micronsil (Neptune'd by M.P. Tuning)
By the way ik heb mijn velgen te koop staan de modulo velgen.
Ik kan nog geen verkoop topic plaatsen dus zet ik het tijdelijk maar even hier. (hopelijk mag dat, mag dat niet laat het me ff weten dan haal ik de post weg).
Ik zet even de advertentie erbij van marktplaats een vriend van me heeft ze te koop staan aangezien ik ze bij hem in de garage heb gestalt, daar ik er thuis geen ruimte voor heb en hij meer de tijd heeft om te kunnen verkopen.
je kan mij een pm sturen of die vriend van me marv bellen / emailen:
http://link.marktplaats.nl/326995676
t zijn 17" velgen steek van een type r zijn ook passend voor nieuwere civic's crv's etc.
Zoals ik al had aangegeven, mag het niet laat het me dan meteen weten dan verwijder ik dit, ik wil niet gebanned worden.
Zodra ik een originele motorkap gevonden heb dan gaat de carbon hood de verkoop in, maar dat laat ik z.s.m. weten
Ik kan nog geen verkoop topic plaatsen dus zet ik het tijdelijk maar even hier. (hopelijk mag dat, mag dat niet laat het me ff weten dan haal ik de post weg).
Ik zet even de advertentie erbij van marktplaats een vriend van me heeft ze te koop staan aangezien ik ze bij hem in de garage heb gestalt, daar ik er thuis geen ruimte voor heb en hij meer de tijd heeft om te kunnen verkopen.
je kan mij een pm sturen of die vriend van me marv bellen / emailen:
http://link.marktplaats.nl/326995676
t zijn 17" velgen steek van een type r zijn ook passend voor nieuwere civic's crv's etc.
Zoals ik al had aangegeven, mag het niet laat het me dan meteen weten dan verwijder ik dit, ik wil niet gebanned worden.
Zodra ik een originele motorkap gevonden heb dan gaat de carbon hood de verkoop in, maar dat laat ik z.s.m. weten
Ik was net aan het rondkijken op het internet en vond een filmpje van mijn del sol.
Jammer genoeg was het niet zo'n leuk filmpje.
Ik zie dat de nieuwe eigenaar er een tupperware paket van gemaakt had en wat ermee gebeurt is ...
doet me toch een traantje weg pikken.
Let op.. dit moet je niet zonder zakdoek belijken
http://www.youtube.com/watch?v=ac_hEnX8 ... re=related
Nog maals voor de duidelijheid.
Ik ben dus niet de gene op het filmpje
Jammer genoeg was het niet zo'n leuk filmpje.

Ik zie dat de nieuwe eigenaar er een tupperware paket van gemaakt had en wat ermee gebeurt is ...
doet me toch een traantje weg pikken.
Let op.. dit moet je niet zonder zakdoek belijken

http://www.youtube.com/watch?v=ac_hEnX8 ... re=related
Nog maals voor de duidelijheid.
Ik ben dus niet de gene op het filmpje
micronsil wrote:Rikky wrote:Is dit serieus jou auto geweest? Dit is wel zonde man, kan me dan helemaal voorstellen dat het je pijn doet....
Ja dit is mijn auto geweest.
Ik zal ff een paar foto's zoeken
Gvd man dat is mooi klote om dat zo te zien... :cry:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Let vooral niet op mijn moeder op de foto.
Dit is echt tig jaar geleden
De auto had ik de avond ervoor gekocht, later zag de auto er wel beter uit. ( het was op dat moment de stijl van de auto's daar hahah)
Ik had die gril eraf gehaald , normale knipperlichten erop gezet.
Gewoon clean zoals het hoort.

Dit is echt tig jaar geleden
De auto had ik de avond ervoor gekocht, later zag de auto er wel beter uit. ( het was op dat moment de stijl van de auto's daar hahah)
Ik had die gril eraf gehaald , normale knipperlichten erop gezet.
Gewoon clean zoals het hoort.

Was afgelopen weekend in Rosmalen met m'n team Gaijin Impor Tuners.
Alle auto's zijn RHD, dat trekt ook de nodige aandacht haha 8)
De dag ervoor goed mijn best gedaan met poetsen en het resultaat mag er wel wezen
Een vriend van me wou de 1 / 8 mile rijden en zijn auto was nog niet klaar dus heb ik die van mij geleend.
Was een gezellige dag.
Enjoy 8)
Alle auto's zijn RHD, dat trekt ook de nodige aandacht haha 8)

De dag ervoor goed mijn best gedaan met poetsen en het resultaat mag er wel wezen
Een vriend van me wou de 1 / 8 mile rijden en zijn auto was nog niet klaar dus heb ik die van mij geleend.
Was een gezellige dag.

Enjoy 8)
- vtec vince
- vtec vince