Rikster! Nieuwe foto op P7
-
baRt wrote:ja, kom op Rik, ik heb ook een Toyota in mijn voorsteltopic hangen... dan mag jij dat ook wel...
(nadat je hem aan Maarten hebt laten zien, zodat hij eindelijk weet welke kleur het is geworden)
zodra maarten hem heeft gezien zal ik foto's maken, hier alvast een fotootje van de binnenkant 8)

@Katana, valt wel mee hoor, maar Mr X wil (of mag?) niet weten wat de kleur van de auto is, tot Rik er eindelijk eens mee op de stoep staat. Tel daar nog wat extra tijd bij op, omdat Toyota zo nodig een terugroepactie moest doen (en Rik dus langer op zijn auto moest wachten) en sja...
veel teaser foto's
veel teaser foto's

baRt wrote:@Katana, valt wel mee hoor, maar Mr X wil (of mag?) niet weten wat de kleur van de auto is, tot Rik er eindelijk eens mee op de stoep staat. Tel daar nog wat extra tijd bij op, omdat Toyota zo nodig een terugroepactie moest doen (en Rik dus langer op zijn auto moest wachten) en sja...
veel teaser foto's![]()
Mr X "wil" inderdaad de kleur nog niet weten! haha en teaser foto's valt wel mee hoor, krijg je hem dalijk te zien blijkt het gewoon een bejaarde yaris te zijn :lol:
-
De technisch adviseur has arrived. Nog even en ik praat hem van het Toyota forum, naar een Honda forum en IN een Honda :lol:.
Ik wilde de kleur van zijn auto nog niet weten omdat het me leuker leek als het een verrassing bleef tot op de dag dat hij er mee aan kwam. Helaas door een of andere gare terugroepactie werd dat een week uitgesteld en vertrok ik naar Zwitserland op de dag dat hij de auto kon halen...
Nu, dankzij mij, zijn jullie een weekje genoodzaakt te wachten tot ik de auto IRL heb gezien.
(Of jullie zouden me kunnen bannen voor een week en eisen dat Rik de foto's post :mrgreen: )
Helaas vind ik het wel jammer dat sommige andere half gare Brabo's de kleur al wel weten...
De foto van de 'klusdag' waar Rik in de auto hangt is echt geweldig haha. Zie ook hoe hij heel kundig de Dremel in zijn hand heeft waarmee hij gaten aan het boren is in mijn plastic zijschermen. :shock:
(Foto's volgen volgende week in mijn voorstel topic, als ik er tijd voor vind)
Ik wilde de kleur van zijn auto nog niet weten omdat het me leuker leek als het een verrassing bleef tot op de dag dat hij er mee aan kwam. Helaas door een of andere gare terugroepactie werd dat een week uitgesteld en vertrok ik naar Zwitserland op de dag dat hij de auto kon halen...
Nu, dankzij mij, zijn jullie een weekje genoodzaakt te wachten tot ik de auto IRL heb gezien.
(Of jullie zouden me kunnen bannen voor een week en eisen dat Rik de foto's post :mrgreen: )
Helaas vind ik het wel jammer dat sommige andere half gare Brabo's de kleur al wel weten...
De foto van de 'klusdag' waar Rik in de auto hangt is echt geweldig haha. Zie ook hoe hij heel kundig de Dremel in zijn hand heeft waarmee hij gaten aan het boren is in mijn plastic zijschermen. :shock:
(Foto's volgen volgende week in mijn voorstel topic, als ik er tijd voor vind)
Jo& wrote:Rikster wrote:baRt wrote:Helaas vind ik het wel jammer dat sommige andere half gare Brabo's de kleur al wel weten...
zeur niet... :lol:
Ik weet de kleur ook ben ik dan ook een halfgare brabo?
Dat hangt niet af van of jij de kleur wel of niet weet :silly:
Grappie!
Eigenlijk weet ik zelf de kleur nog niet eens, mischien dat jij het weet? :lol:

oh en dit is de auto dus echt :wink: