Henk-itr
Arno wrote:bas5th wrote:Welkom, mooi zo in originele uitvoering.
Doet me denken aan vroeger, ik zie hem nog zo staan in de showroom... 67.000, ja 67.000 gulden. Ondanks dat ik destijds f7,50 per uur verdiende vond ik het niet duur voor zo'n sportwagen.
OEM? Weet niet hoor maar heb je de lampen over het hoofd gezien? Moet zeggen dat ik het best wel vet vind lijken op een witte ITR 8) Lijkt ook wel alsof ie geen uitlaat heeft haha :razz:
Ik snap ff die reactie van jou niet Arno?
-
Re: Henk-itr
[quote="""]hallo
Mijn naam is Henk, 22 jaar en woon in Meeden ( dorpje in prov Groningen). Rij nu bijna een jaar in een Integra Type R uit '98, dus werd nu wel tijd om me even voor te stellen. De integra is op een paar kleine dingen na compleet orgineel. Mijn enigste plannen zijn om dc5 velgen proberen te scoren, want de orginele 15 inch velgen vind ik net wat te klein.
Jammer dat ze het kunstofkapje tussen de bumper wit hebben gespoten.
Verder hele nette ITR en welkom
Mijn naam is Henk, 22 jaar en woon in Meeden ( dorpje in prov Groningen). Rij nu bijna een jaar in een Integra Type R uit '98, dus werd nu wel tijd om me even voor te stellen. De integra is op een paar kleine dingen na compleet orgineel. Mijn enigste plannen zijn om dc5 velgen proberen te scoren, want de orginele 15 inch velgen vind ik net wat te klein.

Jammer dat ze het kunstofkapje tussen de bumper wit hebben gespoten.
Verder hele nette ITR en welkom

The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
het mooie zwarte kapje is inmiddels mooi wit meegespoten :razz: . en de lelijke attenne is weg. Er zit wel degelijk een uitlaat onder :P een bescheiden remus rvs einddemper. De auto is in 2006 ofzo ingevoerd uit Duitsland. De 16 inch velgen btw is misschien ook een optie, alleen vind persoonlijk de dc5 velgen mooier 

Jo& wrote:Arno wrote:bas5th wrote:Welkom, mooi zo in originele uitvoering.
Doet me denken aan vroeger, ik zie hem nog zo staan in de showroom... 67.000, ja 67.000 gulden. Ondanks dat ik destijds f7,50 per uur verdiende vond ik het niet duur voor zo'n sportwagen.
OEM? Weet niet hoor maar heb je de lampen over het hoofd gezien? Moet zeggen dat ik het best wel vet vind lijken op een witte ITR 8) Lijkt ook wel alsof ie geen uitlaat heeft haha :razz:
Ik snap ff die reactie van jou niet Arno?
Bas heeft het over de originele uitvoering, nou ik weet niet hoor maar volgens mij staan zwarte kop- en knipperlichten niet op de lijst bij de Honda Dealer.
-
Jo& wrote:Ik snap ff die reactie van jou niet Arno?
Thanx Jo& dat je het voor me opneemt, maar ik lig er gelukkig niet wakker van hoor.
Ik heb idd niet zo goed naar die hoge resolutiefoto's gekeken.
Henk geeft aan dat ie bijna OEM is dus ga ik geen "zoek de verschillen" spelletjes spelen en daarnaast ken ik de ITR ook niet uit mijn hoofd.
Toen ik de foto's zag paste dat bij mijn goede herinneringen en daar verandert niemand wat aan :wink:
-
-