Bas 5th's EP3 2005
Hoofdsteunen achter is eerder een unicum dan regel. Ze zijn wel geleverd maar niet veel EP3's hebben ze.
Stoelverwarming in een EP3 heb ik nog nooit van gehoord.
Een ritje naar een goede dealer zou opheldering kunnen geven, of iemand vinden op het forum die het met zekerheid kan zeggen.
Mijn oude (Cosmic Grey) EP3 heeft zoals je kan zien ook geen zilveren rooster kapjes:
Deze auto kwam uit 25-05-2004. Misschien dat er in latere jaren kleine wijzigingen zijn doorgevoerd.
Stoelverwarming in een EP3 heb ik nog nooit van gehoord.
Een ritje naar een goede dealer zou opheldering kunnen geven, of iemand vinden op het forum die het met zekerheid kan zeggen.
Mijn oude (Cosmic Grey) EP3 heeft zoals je kan zien ook geen zilveren rooster kapjes:
Deze auto kwam uit 25-05-2004. Misschien dat er in latere jaren kleine wijzigingen zijn doorgevoerd.
Yes! Gevonden bij Honda Welman in Heerhugowaard, bij Happy Customers en dan 2005 bijna onderaan: http://www.honda-welman.nl/foto%20album/albumoverzicht.html
=== Honda Welman =========
Twee maal de letter R..
Zowel zijn naam begint ermee, als nu dan ook zijn kenteken. We hebben het hier wederom over Ruud de W. Voor velen zo onderhand een bekende. Zowel binnen ons bedrijf als bij onze klanten. Ruud heeft alle modellen van Honda gereden onderhand. Nu heeft hij net weer een nieuwe Honda opgehaald. Een Civic Type-R! En wat voor een. alles zit er op en eraan. van Xenon lampen, privacy glass tot het wel heel mooie interieur. Daar heeft hij naar eigen smaak het zitgedeelte laten vervangen voor Rood Leer. Wederom een superrrrrr kanon om in te rijden.
Zijn we van die onzekerheid ook weer af!
Twee maal de letter R..
Zowel zijn naam begint ermee, als nu dan ook zijn kenteken. We hebben het hier wederom over Ruud de W. Voor velen zo onderhand een bekende. Zowel binnen ons bedrijf als bij onze klanten. Ruud heeft alle modellen van Honda gereden onderhand. Nu heeft hij net weer een nieuwe Honda opgehaald. Een Civic Type-R! En wat voor een. alles zit er op en eraan. van Xenon lampen, privacy glass tot het wel heel mooie interieur. Daar heeft hij naar eigen smaak het zitgedeelte laten vervangen voor Rood Leer. Wederom een superrrrrr kanon om in te rijden.
Zijn we van die onzekerheid ook weer af!
Roosterkapjes zijn bij ons ook zilver al was het me tot jouw post nooit opgevallen.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Ok ik ga je uit onzekerheid helpen!
Hoofdsteunen waren wel leverbaar op sommige modellen!
Die zilveren roostertjes waren ook leverbaar.
Dat leer en die stoelverwarming is geknutseld.
Jij heb de premium edition denk ik.
Nee hoor!
Mijn CTR is na 3,5 (bijna 4) jaar op de radio na, compleet OEM!
Zeker weten want de auto is (op Honda na dan) alleen van mij geweest
Jij heb de premium edition denk ik.
donkeykong wrote:Over een jaartje zal het waarschijnelijk wel anders zijn!! je gaat altijd upgraden, ook al is het maar een pookpknop or whatever
Als je hier dingen leest gaat het wel kriebelen met de upgrades
Nee hoor!
-
Ja Jo& jij bent een gevalletje apart
Jo& wrote:Ok ik ga je uit onzekerheid helpen!
Jij heb de premium edition denk ik.donkeykong wrote:Over een jaartje zal het waarschijnelijk wel anders zijn!! je gaat altijd upgraden, ook al is het maar een pookpknop or whatever
Als je hier dingen leest gaat het wel kriebelen met de upgrades
Nee hoor!
Jo& wrote:Gangaran wrote:Premium edition is alleen in de UK leverbaar.
Heeft ook totaal andere stoelen.
Ja... maar... in 2005 toen de CTR uit productie ging kon je in Nederland nog een soort premium edition kopen.
Met andere woorden: Extra shit voor minder
Weet je zeker dat het in NL ook was?
Heb nl. nooit eentje in NL gezien.
Wat voor extra shit zat er op de NL premium dan?