Natuurlijk. Je bent van harte welkom de hele dag bij ons in de pits rond te hangen. Kan je op je gemak een beetje om je heen snuffelen en meerijden met anderen.
Katana wrote:Natuurlijk. Je bent van harte welkom de hele dag bij ons in de pits rond te hangen. Kan je op je gemak een beetje om je heen snuffelen en meerijden met anderen.
Dan kom ik zeker even rond snuffelen, ik wil zelf nog wat meer ervaring met de ITR op doen voordat ik me hier aan ga wagen. (Zie aanmelding Prodrive Type-R RijTraining)
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Korting was voor 10 man only Ivo ? Ziet er niet naar uit dat we 10 R leden niet gaan halen dus weet niet of je dit nog in het publieke gedeelte gooit om toch die 10 te halen ?
Anders zit er niet anders op het volle pond te betalen ( wat nog meevalt :lol: ) want moet dacht ik voor de 30e deze maand betaald zijn ?
( Kan ik niks over vinden trouwens, zolang ze niet volgeboekt zijn kun je zelfs weer ervoor nog boeken en betalen denk ik. Aantal plekken maar in de gaten houden dan. )
Hoop dat we weer zulk mooi weer hebben als vorig jaar ! 8)
Dit is echt bummer :cry:
1 mei komt voor mij net iets te vroeg om te betalen.
Na het Japfest komt mijn rekening weer op peil , dan zou ik evt wel kunnen boeken.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ik wil ook wel graag weer mee doen. Maar ik kan nog niet zo ver vooruit kijken.
Dus kan helaas nog niet boeken. Sorry jongens kan jullie niet aan de korting helpen.