trebboR | Honda Accord > verkocht, nu een S2000 uit 2004
Grappig, toen je zei dat je een EJ9 sedan had dacht ik te weten wie je was. Na het zien van de foto was ik er zeker van :lol:.
1.4 met de nodige goodies, right? CCH member? Moet wel want ik herken de oprit maar niet je grijs verkleurde velgen :lol:.
Leuk dat je de eerste DB8 hebt, hoewel ik ze echt niet mooi vind.
Nu begrijp ik ook waarom Gerben geen extra plek had op de trailer :wink:.
Veel plezier ermee, hou hem heel!
1.4 met de nodige goodies, right? CCH member? Moet wel want ik herken de oprit maar niet je grijs verkleurde velgen :lol:.
-
mr. X wrote:Grappig, toen je zei dat je een EJ9 sedan had dacht ik te weten wie je was. Na het zien van de foto was ik er zeker van :lol:.
Dat ben ik inderdaad, de EJ9 sedan heeft een tijdje een turbo kit gehad (1.4 turbo @7psi ~180pk op de krukas :P) maar de turbo kit is er af en de auto staat te koop. De velgen zijn trouwens niet grijs/zwart maar wit :lol: (ergens onder de laag drap).
Op 6 februari ga ik de bank op bij verhoeven als het goed is, eens kijken wat de 14 jaar oude B18 nog neerzet. (en natuurlijk een leuk referentie punt voor evt. mods)
mr. X wrote:Dat was ook mijn grap, ik weet namelijk dat je velgen wit moeten zijn maar ze zijn zo vies dat het grijs lijkt :wink:.
Zorg er wel voor dat je verse olie hebt en alles nagekeken hebt zodat er niet op de bank iets fout gaat. Dat zou zonde zijn.
Klopt, olie wordt ververst, nieuwe oem brandstoffilter, nieuwe oem luchtfilter en de versnellingsbak olie laat ik nog verversen. Heb ook nog een setje Skunk2 magnetic oildrain plugs aangeschaft

Wat Benjamin zegt is inderdaad precies wat ik ook bedoelde. Veelal duur maar als Gerben je kan helpen is het misschien minder kostbaar. Een distributie riem, zeker wanneer de onderhoudshistorie niet of nauwelijks aanwezig is, kan geen garantie geven en zou het zomaar kunnen begeven. Wil de mijne ook vroegtijdig vervangen. Voorkomen is... juist :wink:.
Jo& wrote:Benjdmin wrote:Denk dat er geen verschil in zit...
Misschien is de sedan zelfs wat stugger, maar ook een beetje zwaarder?
Misschien iets zwaarder door 2 extra deuren, en minder stug ook door de 2 extra deuren?
De auto kwam bij de RDW op 1140 kg uit, op de papieren uit Engeland staat 1120kg. Ik weet niet hoeveel een DC2 weegt? maar volgens mij maakt het elkaar niet zoveel.
-
Tha Bla wrote:Echt gaaf een 4deurs
Ik wist niet eens dat die ook bestonden, zo kan je ook nog een sportieve auto rijden als je een gezin hebt
Mocht die tijd bij mij aanbreken houdt ik dit ook in me achterhoofd :P
Groeten MaRcel
Zover is het bij mij (gelukkig) nog niet :razz:
Gisteren is er iemand langsgeweest voor de EJ9, is onder voorbehoud verkocht. Ook verveelde ik mij een beetje en heb maar even het luchtfilter vervangen, je moet toch wat :lol: Ik verwacht in de loop van de week de papieren te ontvangen.

Bedankt allemaal :-)
Vanavond is het kenteken vrijgegeven (te zien op www.rdw.nl > Mijn voertuigen), ik verwacht toch stiekem de papieren morgen al wel 8)
Vanavond is het kenteken vrijgegeven (te zien op www.rdw.nl > Mijn voertuigen), ik verwacht toch stiekem de papieren morgen al wel 8)
Vandaag de papieren van de RDW gekregen (25e is het kenteken vrijgegeven) gelijk naar de verzekering geweest en de auto laten verzekeren. Daarna door naar de platenboer om een setje 18.2 platen te laten maken, vanavond gelijk ook op de auto geschroeft!
Het is hier nogal kloten weer, daardoor niet erg goed kunnen testen, maar van wat ik nu heb gevoelt gaat dit erggg mooi 8)
Ik ben blij! :clap

Het is hier nogal kloten weer, daardoor niet erg goed kunnen testen, maar van wat ik nu heb gevoelt gaat dit erggg mooi 8)
Ik ben blij! :clap